Liz77 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 vi syns det er kjempevanskelig.. Vil ha et navn som ikke halve klassen heter, Men samtidig noe som ikke vekker for mange reaksjoner:) Har alltid trodd jeg bare skulle få jenter, og hadde klart noen fiine jentenavn! (har skrevet dem i den andre tråden om jentenavn). :-D Har lest bøker og funnet noen navn, og hengt dem på kjøleskapet.. og forkastet ett etter ett.. sukk..
Spire i magen ツ Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 sønnen min heter Patric Andre' men liker fler å jeg, eller kan jo si noen jeg kommer på i farta hehe Morten Andre Lars Erik Dag Erik Arild Kjell Eivind Preben (eller åssend et skrives) Kristian Kristoffer Martin Peder Adrian Simen Sondre Sindre
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Stiller meg i køen av interesserte her for jeg syns også det er myyye vanskeligere å finne guttenavn enn jentenavn (og trodde også at jeg var jentemamma, hehe). Foreløpig har vi/jeg snakket om: Even, Aksel, Vetle, Eskil, Emil og Elias (de siste 2 er jo fryktelig poppis da, men de er i det minste fine og passer sammen med Matilde som vi har fra før).
Spire i magen ツ Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Skal vi se.. er virkelig i kjede meg modus.. så treng litt hjerne tømming Tommy Tonny(tror det skrives) Roger Magnus Per Arne Simon Kjetil Kai/Ove Litt sånn vanlige navn sikkert da men
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 adrian og aron og kevin er kjempefine navn synes jeg
mammaen til 2+1 Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 på lista vår står Aron, William, Vetle, Phillip.. lilllesøsteren min har en Noah.. det er og fint.. liker også Mathias, Mats, og Markus =)
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Første gang syns jeg det var kjempe vanskelig å finne jente navn, da hadde vi mange forslag på guttenavn. Men det stod i mellom to navn og det var Tuva og Emilie Det ble Emilie,siden det var pappzen hennes som fant det, og jeg likte det veldig godt! Eliam <--min mann likte ikke det, men jeg syns det er drit kult! Even/Ewen Henrik Endre Daniel Fredrik <-- mitt yngligsnavn siden jeg var liten!! Mange fine gutte navn!Lykke til, vi sliter også med å bestemme oss!!
birrisj05.02.09 Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Ikke ha André til mellomnavn, det heter jo annenhver nordmann! Adrian Casper Noah Leo Patrik Phillip Elias Gabriel Theo, min personlige favoritt, pluss at bestefar het Theodor, men sambo liker det ikke:( Nikolai Johannes Niklas Odin Men det var vel en god del poppisnavn der ja Hmmm...
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Lias Silas Felix Gorm Storm Kieran Djamel (uttales Shamell) Matheo Matheus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå