Gå til innhold

Jeg vil så gjerne ha en kjæreste.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

En som er glad i meg for den jeg er, en som kan være glad i barna mine, som respekterer meg, en snill mann..... Men hvordan kan det være mulig å finne.... en som vil ha meg og min lille familie... barnefar ville ikke ha oss.... så hvem da??? og hvor finner jeg den personen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vent du!;)

Den perfekte mannen dukker opp når du minst venter det, og når du ikke er på leit etter han.

Ta det med ro, regner med du enda har flere år igjen, og at du har god tid på deg;o)

Om barnefaren ikke vil ha deg så skal du likevel vite at det finnes mange andre menn der ute, som vil være gode mot både deg og barna dine! Barnefaren var tydeligvis ikke mannen for deg!

Dette går bra skal du se, bare prøv å ikke stress for mye etter det, du er ikke desperat vet du:)

Lykke til, lille søte ;o)

Skrevet

Nei....er ikke desperat....bare fryktelig ensom og lei av å være alene...

Men er det virkelig mulig å falle fullstendig for en som vil falle for meg? Finne en sånn person igjen liksom.....akkurat nå så føles ikke det mulig....

Skrevet

Selvfølgelig er det mulig!

Tålmodighet, et åpent hjerte og positiv instilling fikser halvparten;)

Skrevet

Når du minst venter det dukker drømmemannen opp, er noe spesielt med drømmemannen, han kan man ikke lete etter han bare kommer inn i livet ditt av seg selv tilslutt!

Skrevet

"Drømmemannen" som de andre her prater om fins nok ikke. hehe. Men en eller annen mann som passer noenlunde for deg dukker nok opp en dag skal du se;) Lykke til:)

Skrevet

Jeg fant drømmemannen, så han finnes...Men en uke etter at vi møttes, så blei han alvorlig syk, og ville ikke utsette meg og ungene for den smerten.....men han er min store kjærlighet...

Men håper det dukker opp en som passer for oss........

HI

Skrevet

Det er det teiteste Millie!

Selvfølgelig fins drømmemannen!

Men om du har tatt til takke med en som passer noenlunde for deg, så skjønner jeg jo godt at du ikke vil tro på at drømmemannen finnes.

Det er en spesiell mann der ute for alle, det er jeg helt sikker på.

Det er ikke nødvendigvis den første mannen man møter som man får barn sammen med.

Det kan være senere i livet også, til og med som gammel.

Så slik er det med den saken:)

Skrevet

Min erfaring som tidligere mangeårig singel er at det er ikke nødvendigvis sånn at den rette bare plutselig står der! Og det er veldig lett for oss/de i fast forhold å si at "før du vet ordet av det...."

Jeg jobbet knallhardt for å finne mannen i mitt liv. Først med meg selv, ved å bearbeide tidligere kjærlighetssorg og gjøre meg selv i stand til å bli forelsket på nytt, og deretter var det masse pes/skøy som innebar både nettdating (forøvrig kjempespennende!) sjekking på byen og div andre steder. Har kysset noen frosker før prinsen kom for å si det sånn... Så når min single venninne nå klager til meg om at hun vil ha kjæreste så svarer jeg ikke at "han plutselig er der" men jeg svarer: jamen prøver du hardt nok? dette har ikke noe med å være desperat å gjøre men å gjøre seg selv tilgjengelig!

Forøvrig fant jeg tilslutt mannen jeg vil dele resten av livet med men livet har ikke blitt rosa av den grunn, men det vet sikkert du også en del om :)

Lykke til!

Skrevet

Ja, er enig. Jeg har møtt drømmemannen to ganger. Den ene døde dessverre... Men møtte drømmemannen på nytt for et år siden, og jeg er godt over tredve år. Og jeg har aldri vært så sikker på noe i hele mitt liv.

Jeg har lært at alt er mulig! Stå på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...