Gjest Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hjelp, finner ikke igjen den med rett farge :-( Kan jeg ha en rosa bolero til sort kjole? Eller er det heeeelt på trynet og ut med rosa i år? (bruker det aldri ellers - så jeg tenker ikke på det)
Matildesnusk + lille ups Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Syntes det hørtes litt Carrie Bradshaw ut. Gå for det, du! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Hørtes ut som meg på russeballet i 1986 - litt Bobbysocks inspirert:-) Ville nok heller funnet en annen farge el rett og slett en i sort til den sorte kjolen. Pynt heller opp med et gullsjal/sølvsjal og smykker:-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Hørtes litt merkelig ut skal jeg være ærlig... Ville prøvd og valgt en annen farge på boleroen.. =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Det har jeg kjøpt til jentungen på 4 idag, med matchende rosa sko Antar du mente til deg selv Kan jo hende det er fint på deg da!
Chris&Alex♂♂ Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 jeg tror ikke jeg hadde gått for rosa. kjøp en i sølv/grå, svart eller lilla? jeg kjøpte svart på vero moda. de er veldig fine. der hadde de også sølv/grå og lilla. lilla en veldig IN nå. Hvis du ser i butikkene nå, så er det mye lilla ute å går. Det er littegranne glitter i de som er på vero moda. men ikke sånn voldsomt. ellers har jeg sett H&M har noen eller cubus. sikkert flere butikker også. Men svart og lilla er jo stillig?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 hmmm rosa? *klør seg i hue*
Mom2Two Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Pudderrosa kanskje. Skarp rosa/cherrise blir litt "dramatisk" synes jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå