Gå til innhold

Burde jeg bekymre meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjente masse liv frem til uke 21. er i uke 23 nå, og har ikke kjent noe særlig liv på 2 uker. har lagt meg ned, drukket saft, vann, brus, spist sjokolade osv, men fortsatt lite liv. det hender innimellom jeg kjenner litt, men det er borte før jeg rekker å reagere nesten. blir litt bekymra, men tørr ikke ringe jordmora, er redd for å virke hysterisk. håper det bare er noe så enkelt som at babyen bare har snudd seg og ligger med rompa til. noen andre tanker rundt hva det kan være? burde jeg ringe jordmor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ingenting å bekymre seg for. Har dager der eg kjenner mindre eg og. Uansett trur eg ikkje det er bra for deg å gå å bekymre deg. Kontakt jordmor så du får høre hjertlyden. Da slapper du godt av etterpå skal du se :)

 

Lykke til :)

Skrevet

takk, tenkte jeg skulle ringe jordmor nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...