giggsi Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2008 He he...... Synes hun er så søt selv. Stolt og glad mor. Ikke så intr.for de som ikke kjenner meg. Enig i det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 hun er helt nydelig :-)
Patetica fåkksi Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Jeg så på bildene dine tidligere i dag da du skreiv om jenta di som var så prematur. Utrolig fin jente og det er bra at alt gikk så fint! Kul pepperkakedrakt!
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Kjempe fin jente:) Guuud så liten hun var når hu va født:) jeg er i uke 36 nå tenk at bebisen i magen min er større en det hu var ... Helt fantastisk at det går så bra såå tidlig:)
Musemor med tre søte små Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Så utrolig skjønn hun var i den "pepperkake" drakten. Bilde 18.
Alba44 Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Så fin ei jente :-D Likte sikkert aketuren, ja.
giggsi Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2008 Pepperkake drakten ble kjøpt på Ellos i fjor jul i håp om at den kunne brukes i år. Og den passer perfekt. Kostet hele 25 kr
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Så skjønn datter du har:o)))) Nydeligste pepperkaka jeg har sett!! Herremin frosk så liiiten hun var. Skjønner godt du er stolt, nydelig var hun!
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #11 Skrevet 4. desember 2008 Ååå så nydelig hun er! Ble rørt til tårer av henne. Livet er så skjørt, og heldigvis klarte hun det! Ordentlig god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå