Gå til innhold

Den h........ mensen kom igjen.. gir opp snart:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i alle dager skjer det ikke noe her inne??

Gikk 3 dager over ikm og hadde innerst inne et vagt håp om at noe hadde skjedd.. men jeg er blitt vant til skuffelser nå så turte ikke å håpe så veldig. Desverre så dukket den forbanna tr opp og jeg seiler inn i neste pp. Nå nærmer det seg 1 år siden jeg kastet pillene, og det har ikke vært tegn til spire . Lurer på om jeg har EL i det hele tatt. Får positive tester, men det betyr vel ikke nødvendigvis at en har EL eller?? Noen som har erfaringer med dette?

Nå er jeg bare kjempe nedfor og ser ikke akkurat positivt på neste prøverunde.. men jeg kan jo ikke noe annet enn å holde hodet oppe. Og det er ikke lett nå. Kjenner at jeg bare har lyst til å sette meg ned å gråte:(

Har GU time den 11. og håper at jeg forhåpentligvis får noen positive tilbakemeldinger for det florerer det ikke akkurat med!

Noen andre som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert veldig mange som kjenner seg igjen. Er så utrolig kjipt å gå rundt å være liksom gravid hele tiden:) Synes perioden fra eggløsning til tr er aller værst:)

Håper det klaffer for deg denne mnd:)

Skrevet

Uff,ja jeg vet akkurat hvor fortvilende det er å hele tiden bli skuffa når denne J...a tr dukker opp.

Jeg måtte faktisk opp i 21pp med min første,men så ble jo resultatet helt perfekt også da.

ikke gjorde vi noe spes.Ikke tok jeg noe tab.Det gikk av seg pluttselig??

Så trøsten fra meg blir vel egentlig:den som venter på noe godt,venter ikke forgjeves!!Neste gang er det din tur!!!!!!!!

Skrevet

Hvordan klarer man egentlig å holde håpet oppe så lenge? 21 pp er jo en evighet:( Stakkars deg.

Jeg har holdt på siden mai og holder på å bli galen:(

Skrevet

Ja jeg beundrer deg veldig for at du holdt motet oppe så lenge;) Godt å vite at det kan skje av seg selv til tross for lang tid. Men når man føler seg klar så vil man jo gjerne at det skal skje med det samme.. Men men får vel smøre meg med tålmodighet og krysse alt som er:)

Takk for oppmuntringene jenter..

Skrevet

Det burde helst ha skjedd i går...... jeg er en veldig utolmodig sjel.. men men det er vel ikke så mye annet å gjøre enn å prøve på nytt...Når har du ikm?

Skrevet

Om spørsmålet var til meg,så har jeg ikm uke 51.Bare 11 dager til!

Ikke gi opp jenter for en vakker dag så sitter spiren der!

Men det psykiske har mye å si i denne prøve tida,for på slutten i den første prøvinga våres tenkte jeg at nå driter jeg i det så får det gå som det går for akkurat da skulle jeg gifte meg,så det passa egentlig litt dårlig å bli smelt på sjukka.Men det skulle vise seg å være det lureste jeg hadde tenkt på lenge heheh for da satt lille prinsessa i sikringsboksen!hehe!

Så jeg gikk stolt og lykkelig opp kirkegulvet aug-03 5,5mnd på vei!

Skrevet

Sender deg en stor trøsteklem! Vet godt hvor frustrerende det er:( Men det er helt vanlig å bruke et år på å bli gravid, så kanskje er det rett rundt hjørnet. Det trenger ikke være noe galt med noen av dere, og så lenge du får positive EL-tester, så er det ganske sikkert at du har EL. Bruk en dag eller to og depp ut, det hjelper. Så må du bare tenke positivt, kanskje dette er mnd deres!:) Ønsker deg masse lykke til, det blir nok din tur snart:)

Skrevet

Heidu! :) Jeg heiv pillene for 3 år siden, men har bare prøvd i 18 mnd.. Hatt SA 3 ganger, helt jæ.... for å si det sonn.. Har ikke tenkt så mye på det, har hele veien tenkt "jaja, det går vell neste mnd/gang".. Men neida, det skjer ikkje.. Oppsøkte derfor lege for 3 uker siden.. Tok noen blodprøver å hormonene va dårlige, så nå skal jeg også til GU den 23.des.. Håper på å få postive tilbakemeldinger :)

Så masse lykke til LEB-JeNta.. Håper virkelig du får postive tilbakemeldinger oss GU ;)

Skrevet

Hei vennen min!

Så JÆVLIG (sorry altså...) surt! Er så rart at de som var med i tråden vår enten ble gravide med en gang, eller så er de (vi) fortsatt ikke gravide. Dritt altså... Hvis det er en trøst, så får nok jeg også mensen snart. Testet i går ettermiddag 9dpo, super-blendahvit. Vet det var litt tidlig, men jeg har ihvertfall ikke troen nå i det hele tatt. Skal vel godt gjøres med de forb. råtne eggene mine... Mye banning og steiking her i dag...:)

Sender deg en GOD KLEM

Skrevet

Huff:( Håper vi snart blir gravide. Jeg har ikke prøvd eggløsningstest, har liksom gått utifra at det er i orden. Har et barn fra før, og hadde en sa i juni, så da må jeg iallefall ha eggløsning innimellom.

Håper vi får en fin julegave i år:)

Klemmer på dere alle:)

Skrevet

Hei igjen!!

Takk for det smilefjes:) Jeg håper jo selvfølgelig at alt er som det skal, men det er så mye tvil inni meg.. Tenker mange ganger i forkant at det ikke kommer til å skje noe positivt, og så langt har jeg jo hatt rett.. sukk!! Samboer`n også er fortvilet.. han trodde det bare var å "kjøre" på og så bli gravide. Var visst ikke så enkelt nei. Gruer meg virkelig til GU, men det er samtidig godt å få noen svar. Har i et tidligere forhold vært uten prevensjon en laaang stund og heller ikke da skjedde det noe (selv om jeg på en måte er glad for det nå). Men det må da vel være noe som ikke er som det skal da??!!! Håper at det skjer noe for deg snart også:)) Er litt fortvilende å ikke ha noen å snakke med om dette her. Har ikke fortalt om prøvingen til andre enn ei venninne, men hun prøver ikke og skjønner liksom ikke hvor stor påkjenning det er å stadig få den forbanna mensen eller en blendahvit test..

A1973.. så koselig at du skrev:) Ja det er skikkelig dritt at det er så mange av oss som fortsatt er igjen her.. Virker som at det enten skjer ganske så raskt eller så tar det himla lang tid! Ingen mellomting liksom:( Er så lei meg for at du fikk det svaret du fikk på us. Men dere må ikke gi opp. Du har jo allerede et barn så da må du jo klare å få det til igjen..jeg håper så inderlig for deg;) Hadde vært så gøy om vi kunne forlatt denne debatten snart.

Jobber med saken: Ja jeg håper vi blir gravide snart.. Er skikkelig negativ nå, men det føles så mørkt ut. Klarer liksom ikke helt å se for meg at jeg skal sitte der med en positiv test en dag.. håpløs tanke, men sånn har jeg det akkurat nå:( Blæææ

Heldig som har et barn.. skulle gjort så mye for akkurat det. Håper at det klaffer for deg snart. Du vet jo at du kan klare det!!! Hadde vært en suuuper julegave å blitt gravid..

Mange store og varme klemmer***

Skrevet

Prøver på nytt og dreamer... vi krysser fingre og tær for at vi klarer det nå.. Er jo faktisk en oppmuntring å lese at man kan få det til selv om det tar tid.. Men det er så utrolig kjipt å bare vente og vente..

Tar av meg hatten for alle som holder hodet kaldt under prøvingen. Dette kan virkelig vippe hvem som helst av pinnen:(

Sender mange lykkeønskninger til alle oss. Håper vi kan holde sammen i denne forferdelige tiden og støtte hverandre. Jeg setter utrolig pris på oppmuntringene. Dere får meg til å holde ut!!!

Klemklem

Skrevet

Krysser fingre og tær for det jeg og!:)

Tror de fleste går på en skikkelig smell etter 1-2 års prøving, men så venner man seg på en måte til det og aksepterer det. Vi kommer jo til å få det til til slutt, og tenk hvor lykkelige vi kommer til å bli da:)

Det er kjempebra at vi kan holde sammen i denne vanskelige tiden, godt å vite at det er fler i samme situasjon med de samme tankene.

Klem

Skrevet

Vet alt om hvor psykisk slitsomt dette er. Har prøvd i 23 pp uten å lykkes. Med nr 1 brukte jeg kun 8 pp og skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid denne gangen. Har så lyst til å gi opp, men så er det det lille håpet om at denne gangen går det kanskje. Men nei. Tante rød er trofast hver mnd. Man tenker jo ikke på annet og jeg sliter med å glede meg på mine venninners vegne når de får det til og ikke jeg. Kjempe slitsomt. Men da er det godt å komme inn her å prate litt med andre som er i samme situasjon. Selv om man tror man er alene så er man ikke det. Vi får holde motet til hverandre oppe, så går det sikkert bar en dag.

Skrevet

LEB-jenta: Ja, jeg vet jeg er heldig som har et barn:) Men skulle gjerne hatt en barn med min nye samboer. Vi har brukt lang tid på å ta denne beslutningen. Jeg synes det er litt dumt å ha barn med to BF, men har bestemt meg for at det skal gå bra:) Er litt redd for at kanskje det er noe gale med min nye samboer, siden jeg har barn fra før og han ikke har noen. Barnet mitt var mer et "uhell" når jeg gikk på p-piller, så jeg kan ikke helt skjønne at det skal ta så lang tid nå. Det er riktignok mange år og kg siden, men likevel...

Jeg kan slenge inn en sann historie om et vennepar av oss... de fikk beskjed om at de ikke kunne få barn. Bestemte seg for å adoptere. Adopterte to skjønne barn. Rett etter at barn nr to kom i hus, så ble hun gravid:) Nå har de 3 barn:) Det kan jo være at vi stresser slik, at kroppen nekter...

Jeg har og en venninne som fikk beskjed om at hun nok aldri kom til å få barn. Tror hun har tette eggledere eller noe slikt. I dag har hun 4 barn. Det har riktignok tatt 12 år eller noe slikt, men likevel:)

En ting til.. det er jo julebord sesong nå. Hvordan føler dere det med alkohol? Jeg har ikke drukket siden mai pga prøving, men begynner å bli litt lei nå...

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

jobber med saken:) Ja det er rart at når man har bestemt seg for å få barn så låser det seg helt.. Du ble jo gravid på p-pillen, og det skal jo på en måte ikke skje (selv om det ble et fantastisk utfall for deg :o), men nå når du prøver så går det ikke??!! blir sannelig ikke klok på dette. Både jeg og min samboer har på en måte "klart" det før selv om vi ikke har barn. Er kombinasjonen av oss helt feil?? Går det an å ikke kunne bli gravid med en partner selv om begge fungerer som vi skal?? Åh håper virkelig ikke det..

Jeg blir nesten helt skrudd i hodet av alt dette her jeg.. Når vi beynte å prøve så sa jeg til meg selv at jeg aldri skulle begynne å stresse meg opp over sånne prøve-ting, og jeg testet ikke for el før det hadde gått flere mnd. Tok heller aldri en hcg test en dag før ikm eller etter for den saks skyld.. men nå, ja nå tester jeg for el hver mnd selv om jeg ikke egentlig vil. Den slår jo ut og vi har oss rundt de tidene vi skal.. tar vitaminer i fleng (omtrent hver dag..glemmer innimellom). Men ikke et eneste resultat. WÆÆÆ:(

What to do.. trodde aldri jeg skulle bli så koko.. hehe huff.

Godt å ha dere her inne. Trenger det virkelig..

Takk!

Så flott med de historiene.. det gir motivasjon og glede å lese sånt.

Vårstjerna:) ja den forbanna tr er trofast hos meg også hver eneste måned.. på tide å gi den et skikkelig spark i ræva sånn at den forsvinner i 10 mnd tid..:P Når har du ik?

Klemmer

Skrevet

IKM skulle det stå:)

Skrevet

Nei, jeg synes hele situasjoenen er ganske rar. Vi begynte å prøve i mai, da ble jeg gravid med en gang, men det endte i en sa. Siden har det vært helt stille... Prøver å trøste meg med at det skjer når det skjer. Føler ikke jeg kan gjøre så mye til eller fra. Eneste er vel kanskje å la være å stresse.. men er ikke så lett det heller. Har og lest at man ikke bør være overvektig, så det har jeg og gjort noe med.... iallefall litt. Tror jeg har gått ned ca 10 kg siden mai. Enda har jeg noen kg å gå på, men føler meg i ganske god form:)

Vi får bare holde sammen og håpe at vi snart blir gravide:) Jeg har heldigvis ingen problemer med folk rundt meg som blir gravide. Men jeg ble sånn passe lei meg når en venninne av meg tok abort for et par måneder siden. Hun skulle i tillegg ha tvillinger. Huff! Livet er ikke alltid rettferdig....

Noen som har noen gode

Skrevet

Noen som har noen gode "lese til eksamen" råd? Skal ha eksamen på mandag, men hodet vil heller inn på bim sidene.,.. enn å lese... arg.. hehe

Ps: har litt problemer med pc for tiden, så da skjer det litt sånne rare ting..

Skrevet

Har el denne helga så da er det bare en ting å gjøre. Ikm blir da ca 22. Kanskje vi får en positiv test i julegave.

Skrevet

Hei!

Vi prøvde i 4.5 år før spiren satt..2 mislykkede prøverørsforsøk, vitaminer akupunktur..you name it.... klart var og nå også er veldig frustrerende at et tar så lang tid å bli gravid.

EL kan en få sjekket enkelt ved å ta en blodsprøve på ca dag 20 i syklusen da kan de enkelt se om du jar hatt EL. Cyster er også noe som kan hindre EL.

Ikke gi opp, men jeg vil anbefale å spise litt vitaminer, akupunktur kan også få kroppen i balanse. Jeg skal skaffe meg ny time nå....

Men da vi ble gravide sist fulgte vi ett gammelt kjæringråd..for neo klaffet det med en gang som det da gjorde for oss for noen tok det litt lengre tid....vi skal nå hive oss på det rådet igjen.

Ønsker deg lykke til, ikke gi opp!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...