Gå til innhold

Synes dere jeg maser veldig inne på Småtroll/Skravle?


-carina-

Anbefalte innlegg

Jeg har jo laget innlegg på Småtroll og Skravle for å prøve å lokke januarmammaer inn hit... :o)

Har dyttet på begge forumene noen ganger i dag... Synes dere jeg maser? :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei! Jeg skulle ønske det var mer liv på månedsklubbene. Er jo egentlig mer interessant å snakke med de som har på samme alder.

Jeg ble bare nyskjerrig på om du hadde fått noe liv her inne - tilhører Februar.

Og greit å se på de som er en mnd eldre hva jeg har i vente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inne og leser nesten hver dag, men begrenset hvor mye man skriver..

 

min er prem og skulle egentlig kommet i månedsskiftet februar/mars, så jeg følger litt med inne på feb også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dere ikke synes jeg maser for mye da... Tenker at noen kanskje faktisk ikke er klar over at klubbsidene eksisterer! :o)

 

Februar-mammaer har lov til å være her de og... Det er jo ikke sååå stor forskjell da! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk glemt av hele klubbsida, så bare fint med en påminnelse :) Du fikk i allefall lokket meg inn hit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. jeg synes det er hodt du tar initiativ - jeg visste ikke om at det fantes et eget forum før jeg så du skrev det. Så; tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at dere ikke synes jeg maser så alt for mye...

Prøver bare å lage litt liv her, om jeg drar i gang noen dager her så kan det hende at flere kommer i gang med å være her og lage innlegg... Håper jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...