Gå til innhold

Sur, besk, utålmodig, rastløs, feit og LEI!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal det her gå over?

Mamma spøkte i går med at lillejenta sikkert kom til bursdagen min i januar. Synes ikke det var noe moro i det hele tatt. Hadde mest lyst til å hylgrine!

Hadde termin 2. des. Flere timer med modningsrier på lørdag, og tirsdag. De ble kraftigere siste gangen med bare 7-10 min i mellom. Er annengangs, med en sønn på 2 år.

Dro på sykehuset, fikk klyster, men det hele stoppet og vi dro lutrygga hjem igjen...

Vet at man må belage seg på 2 uker over, men jeg KLARER DET IKKE! Magen klør! Jeg blir så sinna når jeg sliter med å få på meg sokkene! Ser jeg fylles med mer og mer vann...

Var hos frisøren i går og jeg ser ikke ut...

Har gått 2 timer lang tur med junior i den forbaska Quinny-vogna, hvor halve turen er oppoverbakker med ganske kraftig stigning, spist sterk WOK til middag, hatt sex med beina i været og spist dagens dose bringebærkapsler. WHAT TO DO???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff da,høres ut som du er lei ja :)

Vet det ikke er til å anbefale,men det funka for meg når jeg sko føde datteren min (lakserolje) ;)

brukte 4.5 timer på fødselen...4 dager før termin :)

Skrevet

Føler med deg, 5 dager igjen her. ingen ting som funker, kommer meg jo f.. ikke opp av soffen, i går spiste jeg en HEL fersk annanas, å har spist en boks kanel siden fredag, sex FÅR jeg IKKE hos sambo, å jeg har funnet ut at QUINNY vogn er noe dritt, å dessuten for liten for gutten min som blir to år om 20 dager,, jeg er piss lei, å løpe i trapper, vaske hus, og vinduer funker ikke.... !!!! trodde aldri jeg skulle gå så lenge siden det ikke er 2 år siden sist fødsel. var i ul. for 12 dager siden, å da hadde hu f.. ikke festa seg en gang.. GRRRRRR !!! prøver bryststimulering, funker ikke, har vært så desperat og (sorry) onanert for å få orgasme (i håp) men neeeeei..... !!!!!! blir GAAAAAL

Skrevet

SVigrmor tok lakserolje (vel 10 år siden) , og fikk ett helvette av en fødsel, brukte 1,5 timer, og dreit ut hele ambulansen, revna fra ende til annen, så jeg tørr ikke tenke på det engang =)

Skrevet

oi,hekkan!! da tror jeg at jeg bare var heldig :P

Gjør ikke DET igjen etter den historien der ;)

Skrevet

nei, er så glad for at jeg nevnte det for henne FØR jeg tok olja =) hehe.. uff, her bor vi 3-4 timer unna nærmeste sykehus, å ambulansesjåføren er ynger en meg (jeg er 24) og mann, ledsageren er ei fitte og jordmor har vi ikke her på plassen.. TAKK OG PRIS... =)

Skrevet

HAHAHAHAHAHA,var morsomt skrevet ;)

off,jeg har faktisk kjøpt olja jeg,står i kjøleskapet,men den tror jeg heller jeg skal bruke til andre festlige anledninger hihi...jeg sier bare TAKK OG PRIS på den "skrekkhistorien" du kom med,tror ikke jeg hadde greid å sett typen i øynene hvis jeg hadde bæsja ut en ambulanse hahahaha

Skrevet

hihi, ser det nessten for meg =) må le litt her.. sambo lurer nå fælt på hva jeg sitter å hummrer for =) ham mobber meg enda for den "æ vil bæææææsj" episoden, tørr ikke tenke på hva han hadde sagt om ja, nettopp......... jeg skulle sprute ut i ambulansen =)

Skrevet

hehe,off,kjenner jeg fikk litt angst inni meg av å tenka på at "tenk om jeg hadde gjort det"

fin fødsels historie da:

"kjente masse rier,følte ikke jeg sko rekke i tide til føden,så jeg ringte 113. Ble henta i ambulansen,og som takk for skyssen så dreit jeg den ut" hahhhahhhahah

Skrevet

hihihi, ja.. ;P men hu var ikke kommet fram til sykehuset en gang.. fødte midt oppå ett fjell... di måtte stoppe på en rasteplass =) uff, synes så synd i henne... vil ikke oppleve noe sånnt jeg ! grøss..

Skrevet

heldig er du !!!! =) skal til jordmor i morgentidlig, så bærer det rett til byen å handle julegaver.. håper det skjer noe, når man først er dær..hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...