Gå til innhold

Hva skal dere gi gubben til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjør det enkelt i år og gir hverandre gifteringer, siden vi skal gifte oss i april:o)

Skrevet

En flott samsonite koffert med fire hjul.

Og det er ikke for at jeg skal pakke sakene hans og kaste ham ut altså, bare så det er sagt!

Skrevet

sopranos gift set dvd boks, med alle sesongene! ( han er skikkelig fan)

Skrevet

Playstation 2..

Fordi jeg vet han har lyst på det. Og Playstation 3 er for dyrt. Og så blir det bra for min egen del også, så har vi noe å gjøre innimellom når vi kjeder oss.. :) For det går an å spille sammen..

Skrevet

Undskyld men..

Kjipt å kjøpe playstation 2 da. De lager jo omtrent ikke flere spill til den maskinen siden playstation 3 kom ut.

Hva med å heller gi han et Gavekort på det en playstation 2 koster, så kan han velge selv om han vil legge litt penger i det å få seg en playstation 3, eller å bare kjøpe playstation 2?

Da blir det liksom hans valg.

Vet at mannen min hadde byttet playstation 2 mot 3 med en gang i alle fall

Skrevet

Fjernkontrollstativ og fotballstol med plass til ølflaske/boks...

Skrevet

5 par trysil sokker og 3 pologensere

Og han får eliteserien 1 og 2 av barna (pondus altså)

Skrevet

Enig, bedre å heller vente til PS 3 blir billigere i såfall. Å kjøpe en gammel modell er litt vel kjedelig da...

Skrevet

Klokke.

Han har gått uten i et halvt år nå. Det driver meg til vanvid.

Skrevet

han får en sirkelsag,for det trenger han,men den har han vært med å kjøpt selv da, også får han sort levis 501. det vet jeg han ønsker seg,men han synes de er for dyre, men nå bruker han kun det merke da, så da blir det det :-)

Skrevet

er blakke så litt het sex får gjøre susen. fiffe meg litt opp og så gi han det jeg vet han vil ha.

Skrevet

Har kjøpt olabukse og genser, men har lyst til å kjøpe en liten,spesiell ting ved siden av. Noe som ikke koster så mye, men likevel overrasker han ;-) Forslag?

Skrevet

Sort levis 501 ga jeg til typen ifjord. :-)

Skrevet

Pss! Sambo vil kjøpe PS3 til meg til jul, eller nintendo Wii.. Jeg sa jeg heller ønsket med en PS2 jeg.. For den er mye billigere.. Og er masse spill til den, selv om det kanskje ikke kommer noe.. Men nå har jeg bare en nintendo 128 bit fra jeg var liten, så PS2 blir uansett å avansere stort.. Hadde nok kjøpt 2 jeg og.. Hvis ikke sambo er for opptatt av att alt skal være så nytt og trendy.. Dere får sikkert like mye moro med en PS2, om ikke mer.. For den kosta iallefall ikke skjorta..

Skrevet

Jeg skal lage sjokolade og gi han konsertbillett. Skulle egentlig gi han GPS også men bestemte meg for å droppe det. Gavene han får fra meg blir nok rundt 700 kr for.:)

Skrevet

Vi er kanskje litt uromantiske og praktiske..ikke vet jeg. Men, vi pleier å gi hverandre en liten pengegave siden vi har felles økonomi. Vi ser hva vi tar oss råd til når det nærmer seg Jul. Pleier å ligge på melleom 3-6000kr. Da shopper vi oss det vi måtte ønske selv. Mannen min ønsker seg som regel dyre elektronikkting, mens jeg kjøper meg klær, sminke m.m. Fått reaksjoner av søsken som synes dette er litt merkelig. Mannen min vil gjerne gi meg dyre smykker, men jeg synes der er bedre at vi gir hverandre likt. Blir jo bare å bytte penger alikevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...