MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Heihei.. Var SÅÅÅ dum og tok en BT på kveldsurin(hadde holdt meg i 4-5 timer da..hehe). Er bare 9 DPO Fikk en skyggestrek som jeg så vidt kunne skimte etter et par minutter. Den ble sterkere og sterkere og etter 20 minutter kunne jeg se den, men himmel så svak(altså sånn strek bar vi på BIm ser...) Får man skyggestreken også innenfor 10 mnutter, eller er det bare hvis man ser på testen etter 10min? Trodde egentlig ikke jeg var gravid denne syklusen, for har ikke hatt noen tegn!! Men idag begynte murringene, og den teite skyggestreken gjorde jo håpet større:( Kommer sikkert til å bli knust av en negativ CB imorgen...! :-(
LINDA*** Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Join the club! Utrolig hva man ser bare man kikker lenge nok, hehe. Testa sjøl i ettermiddag (uten å ha gått på do på jobb) med CB, og fikk samme utslag som deg. 11 eller 12 DPO.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 Huff, håper for din del at det blir positivt imorgen!! Etter 10 min trengte jeg ikke å kikke lenge en gang da, ser streken på lang avstand. Ligner veldig på en skyggestrek jeg fikk for 2 mnd siden, men den skyggestreken kom etter 1/2-1 time og ikke 2-3 minutter. Får bare tenke negativt og evt. bli positivt overrasket imorgen:-) Teite tester!!!!!!!!
lovise78 Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Å så spennende! Håper det blir en positiv opplevelse i morgen da:-) Lurer selv på å teste i morgentidlig. IKM tirsdag 9, men kjenner nå litt på symptomer. Mensmurringer, og en del blank utflod. Kan ikke huske det har vært sånn før. Har ikke brukt p-piller siden jan 08, så kjenner jo syklusen min ganske godt. Krysser fingeren for oss i dagene fremover!
Musemor med tre søte små Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Jeg fikk skygge strek etter 6 timer her om dagen, og ordentlig strek idag. Lykke til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå