Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig gått rundt å lurt på om jeg kan være gradiv de siste ukene. Nå på lørdag så var skulle jeg på julebord og tok en test for sikkerhetsskyld for å vite om jeg kunne ta meg et par glass vin. Testen var neg. IKM var på tirsdag 2.så kanskje det var for tidlig å teste lørdagen. Poenget er at jeg testa positivt i dag og er kjempeglad, men klarer ikke helt å slå meg til ro med at jeg hadde tre - fire glass rødvin på lørdag.. Er det stor grunn til bekymring. Skulle ønske jeg aldri hadde drukket :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke tenk på det!! Ikke noe problem..

 

I mitt første svangerskap fant jeg ut at jeg var gravid helt i starten på januar. Da vste det seg at jeg var 7 uker på vei...

 

Den nyttårsaften var jeg skikkelig på grøftefylla for å si det sånn! Hadde aldri vært så full i hele mitt liv... Jeg var 17 år, og som andre 17 åringer sier det ikke stopp før du ikke orker å løfte handa etter klasset mer.. dette fortalte jeg til jordmor da jeg var såå redd for stakkars barnet mitt.

 

Men hun ba meg ta det helt med ro.. Og barne var velskat og friskt når det kom så..

 

Ikke tenk på det du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...