Morratryne Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Var hos jordmor i dag, og så ikke på skjema før jeg kom hjem. Er 16 uker på vei.
gutt09&spire11 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Hvite blodceller (leukocytter). Celler med cellekjerne som er en del av kroppens immunforsvar. Har hatt det på hver kontroll. Er ikke farlig!!
Morratryne Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 Ok, tusen takk. Trodde jeg var nær svangerskapsforgiftning eller noe, jeg. Har to fra før, men mener at det sto minus på urin hver gang på begge... Jaja...
gutt09&spire11 Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Du kan jo høre med legen din for sikkerhets skyld, men er ganske sikker på dette... De pleier jo å være ganske flinke med det, ettersom hun ikke har sagt noe er nok alt vel:)
Yarn Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Sånn rent praktisk kan det vel bety mulig urinveisinfeksjon, trodde jeg. Fikk iallfall inntrykk av det sist jeg hadde det. Visstnok vanlig å ha littegranne, så bekymre deg ikke
Yarn Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Forresten, er det ikke sånn at + betyr spor av, og så brukes tall 1- ? for å indikere mengde etterpå? Sånn at + er det minste du kan ha. ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå