Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har pratet med en herlig fyr på internett, litt lenge nå. Og vi begge har mye til felles virker det som, har sett masse bilder av ham og vi har prata på webcam osv, så er han en utrolig kjekk fyr på snart 30 år og lærer Og fra Irland, og jeg elsker Irland !! Nå igår spurte han om jeg kunne tenkt meg å treffe han noen gang, siden det har gått en stund og vi bor så langt fra hverandre.. Ja sa jeg.. plutselig vips hadde vi begge fått ordna så han har bestilt billettene til å komme på besøk i Januar , jeg vet ikke hva jeg tenkte på og si ja til en jeg aldri har truffet til å komme på besøk i 5 dager! Jeg gleder meg selvsagt, men tenker hva hvis det ikke funker osv.. Men han virker som en sinnsykt fin og snill mann.. Er dette dumt av meg ??
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 En bekjent av meg flyttet helt til USA etter å ha truffet en på nettet, de har vært gift i 5 år og har verdens søteste gutt. Du har ingen ting å tape:-) Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Skal han bo hjemme hos deg? tror e hadde ihvertfall sendt bort ungen (om du har barn), for man kan jo aldri være sikker på hvordan en person er i hodet;). LUkke til=)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 ja så klart.. skal jo ikke ha barnet mitt hjemme da..!! HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Jeg ville nok booka han på hotell, hvertfall de første dagene.. Til du vet hva slags type han er i virkeligheten.. Du får oppdatere
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Nei altså , det synes jeg ikke var noe dumt. Man må jo være villig til å satse og leve livet :) jeg er kjempesjalu, skulle elsket å få besøk fra Irland jeg. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Man må jo ta noen sjanser, men andre må jo få vite at han er hos deg og hvem han er osv. Men "den som intet våger intet vinner", og "det er den tillit som skaper verden" osv. Lykke til, kanskje dette er HAM.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #9 Skrevet 5. desember 2008 Man vinner ikke om man ikke våger. Mine stebarns mor har funnet seg en mann over internett, for to år siden kom han flyttende med ett av sine barn. En kjempe hyggelig mann som passer veldig godt inn i vår lille/store rare familie. ( i natt hadde jeg mine barn hjemme, ett av min manns barn og ett av hans ex-kones barn, mens min mann var på nattevakt) Syns ikke det er dumt gjort. Jeg traff min mann gjennom internett, ble lei av at han maset om kaffebesøk så takket ja til det. Jammen så langt det kaffe besøket ble. Ta en sjangs og våg.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 Klart du bare må glede deg! Om det ikke funker så gjør jo ikke det noe.. Gjorde noe liknende selv en gang med en kar i USA som jeg besøkte. Det var utrolig spennden, hyggelig og bare helt supert. Nå varte det ikke for vår del, men uansett synes jeg hele opplevelsen beriket livet mitt betraktelig. Nei, du har ingenting å tape!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #11 Skrevet 5. desember 2008 Okei Jeg gleder meg veldig til han kommer, og vi begge tar det med ro, ikke noe Vi er "såå forelsket-selv-om-vi-ikke-har-truffets".. Vi bruker tiden til å bli kjent med hverandre, og det føles godt. Så vil jeg ikke bygge opp for mange forhåpninger før han kommer! Men som jeg gleder meg, så er han så fin HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå