Gå til innhold

Hva leker januar-barnet med nå?


-carina-

Anbefalte innlegg

Ikke akkurat nå da, for nå sover kanskje de fleste av januar-barna?? :o)

Hi, hi...

 

Men sånn når de er våkne, hva leker de med?

 

Helene synes det er mest spennende å bevege seg, krabber opp i storebrors lenestol og opp plastsklia som vi har i stua... Har ganske god balanse, men skal jeg la henne være alene i stua må jeg sette bort disse tingene for hun er på toppen på et blunk!

 

Ellers er det veldig gøy å studere alt det storebror leker med... Til storebrors forargelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja søve no, hehe...

 

Ho leika en del me bila faktisk å seie brum brum;)

Lika å ete på føtene til dukka si, klatre i stolen til broren, blar i bøker og lika veldig godt å plukke alt av rusk ho måtte finne :D

Ho sitter litt i leikegrinda å styra en del for seg sjøl, synst det er greit at ho leika litt for seg sjøl og. Men ho får jo ofte besøk av broren da, han kjem seg oppi sjøl.

 

Ellers lika ho jo å gå rundt bordet å sjå om det er noke spennande ho kan ta, men ho forstår nei når eg seie ho ikkje skal ta duken. Så synst ho er veldig flink sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsomt å lese, er så likt vår sønn.. han er veldig begeistret for ledninger dessverre.. og liker å skru på knotter, slår av og på pc, tv, panelovner..phew..jeg blir litt sliten ;) Reiser seg opp, og stikker av med fjernkontrollen på bordet, åpner kjøkkenskuffen og drar ut brødet, henter bøker i bokhyllen og prøver å rive ut bladene, heh.. det er en travel tid! Men han liker også veldig godt tømme lekekurven sin, og dra utover alle lekene. Er spesielt glad i det som lager lyd :) Utrolig gøy tid, dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

våres liker alt det han ikke har lov til og leke med, he,he!!! Øverst på lista hans stå ledninger av alle slag, pcen, mobiltelefoner og ikke minst farmors inne urne ( som nå er fjernet). Ellers så liker han alt med lyd og sterke farger. Går også ut i fra at juletret kommer til og falle i smak, når det kommer i hus om noen få uker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden har (dessverre) funnet ut at det er veldig gøy å slå på døra til hundeburet, ding doing doing.

Ellers er han og veldig glad i klossene sine, tar de opp og ned i boksen, og hiver de rundt deg. Til pappans store sorg, som tryner i de, he he he

Så er det veldig gøy å trille ball med oss.

Han begynner å skjønne at det ikke er lov å krype bort og ta på vedovnen, eller kattematskålene. Men han sniker seg bort likevel, og ligger vedsidenav og tvinner fingre. Ser at det klør i fingrene hans etter å røre, he he he.

Skapet med kjeler på kjøkkenet er og gøy, opp og igjen, opp og igjen, opp og igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...