Gå til innhold

Flere som har begynt å snorke?!?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg satt inn støtet skikkelig og mannen vurderer å legge seg på ett annet soverom for å få litt søvn... Snorker ikke til vanlig, men med noen ekstra kilo osv så kommer herligheten. Lå og duppa litt på sofaen i dag, men våknet flere ganger av meg selv..:P Litt småflaut igrunn, men vet heldigvis at det gir seg etter fødsel (gjorde hvertfall det sist!)..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snorker visst som et sagbruk ;)

Skrevet

Hehe, godt vi er flere. Synes det er så fælt å våkne av at man selv snorker. Innbiller meg at det da må være temmelig ille!;)

Skrevet

oj..trudde det bare var meg jeg...hehe,har fått høre av mann og barn at det er veldig ukoselig når mamma sovner på sofaen...

men men,litt for de finne seg i...hihi

Skrevet

Jepp, og våkner visst av det selv også når det er på sitt værste... :)

Skrevet

Ja! Godt å høre at det er flere!! ;) hehe...

Skrevet

Hehe..veldig godt å høre at det er flere :) mannen min har spilt snorkelydene mine inn på tlf'en sin...og det gjorde han forrige gang jeg gikk gravid også!!

Skrevet

Samboern påstår dette.

Har til og med funnet han på sofaen i stua noen netter.

Jeg er selvfølgelig rimelig påstålig på at jeg IKKE snorker. :P

Skrevet

oh yes:)

jeg snorker heller ikke til vanlig men under dette og forrige svangerskap er jeg visst håpløs har jeg hørt....:)

da jeg var gravid forrige gang for 4 år siden ble jeg innlagt på observasjon på sykehuset i 1 uke før fødsel og da måtte jeg be om enerom fordi jeg snorket...men da hadde de ingen enerom til meg så på natta ble jeg flyttet inn på legekontoret for å sove der ..hver natt...hehe mens på dagtid lå jeg på tomannsrom....jeg var så glad jormødrene tok meg seriøst...men de tenkte vel på den sakkars andre damen som kunne fått søvnløse netter: pga.meg)huff jeg synes det var så flaut.....

Skrevet

jeg var ikke innlagt pga..snorkingen da hehehe:):)

Skrevet

Hehe, du er langt fra alene gitt!

Blir nesten glad når gubben setter i gang, så jeg kan påpeke det ikke bare er meg her..

Skrevet

hehe... Godt å høre at det er flere:) Samboeren min truer også med å legge seg på et annet rom.. Men jeg sier bare at det må du finne deg i..."sånn er det å skulle bli far...":p hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...