Musemor med tre søte små Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Prøver å slutte å skjelve etter positiv graviditet test
Masaili <3 Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Prøver å skrive juss oppgave, men jeg orker ikke!!!! Er LEI!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Kjeder meg. Skulle "bakt" risboller, men manglet delfiafett så jeg sitter her og koser meg med de sure oppstøtene mine. Og lurer fælt på hvilken mobil jeg skal velge og syns det var teit at gubben skulle på møte i næringslivsforeningen (jøss så voksent det høres ut plutselig) sånn at han ikke kan hjelpe meg med å velge. For jeg har jo ikke tålmodighet til å vente til i morra, haha )
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Jeg er dritt trøtt og holder egentlig på med et scrapalbum til en vennine som hun skal få til jul.. men gidder ikke mer i dag:P har også et klestativ med klær jeg må brette før jeg tar kvelden.. huff.... mannen min er hos en kompis i kveld! deilig å være aleine faktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå