Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Særlig om man er i et forhold? Har aldri skjønt det! Hva er farlig med å si at "det går ikke så lett for meg"? Synes det blir for dumt jeg! Voksne mennesker... Det er en sånn dumhet man kan gjøre i 14-15 års alderen, om man er veldig veldig usikker på seg selv. Da er det kanskje forståelse, men ikke ellers! *riste på hodet*
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 har aldri faket med kjæresten men har gjort det med folk jeg ikke har vært sammen med, rett å slett fordi de var elendige å jeg ville ikke såre de.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 For at han aldri blir ferdig ellers. Han gir seg ikkepå at alle må få orgasme.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Forklar virkeligheten for han da! Går vel an å prate sammen? Si at orgasmen ikke betyr så mye for deg, eller at han, etter at han er ferdig kan prøve å gi deg klitoris-orgasme! hi
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor faker noen store bryster med silikon? Hvorfor faker noen.... Sånn kan vi holde på resten av kvelden. Fordi vi lever i et samfunn som er overfokusert på sex og hvordan man skal være vellykket i sexlivet. Derfor. Ukeblader, aviser etc. skriver alt for mye om dette. Filmer forteller oss hvordan det skal være. Derfor.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har faket fordi ellers ville sexen aldri tatt slutt... men nå har jeg fått meg en ekte håndtverker og har ikke faket siden....
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Er egentlig enig med deg HI! Jeg har av prinsipp ikke faket av den enkle grunn at jeg ikke ville lure fyren til å tro at han gjorde en god jobb.. Men... (det er et men her), jeg har faket to ganger. ONS... Menn som aldri ville gi seg, og som virkelig trodde det ville gå for meg. Jeg var trøtt og ville at de skulle bli ferdige. Så ja, jeg faket. He he. Men har som en annen her en håndtverker til mann i dag, og har aldri faket med ham. Han vet å bruke både tunge og fingre på en meget tilfredsstillende måte.. Nam nam.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Faker ikke men lager nok litt ekstra lyder når det er riktig godt, rett og slett fordi både jeg og han blir kåtere av det. Akkurat som å hyle når laget skårer, eller klappe når noen er flinke. Haha.. Rar sammenlikning.. Men det er litt sånn. Man kan jo i praksis bare ligge der og holde kjeft og ikke bevege seg og, men da blir jo sexen gørrkjip. Nei, spice it up med friske lyder uten dårlig samvittighet..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 Fake it till you make it. Det funker faktisk, tro det eller ei.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Jeg synes sexen bir bedre om jeg faker. Om jeg kjører en runde med fake får jeg lettere en ekte rett etter. Noen ganger kan det være for å bli raskere ferdig også. Han liker ikke å komme før meg, jeg får sjelden orgasme før etter at han er ferdig selv. Derfor funker det utmerked at jeg faker en, det går for ham og jeg får orgasme til slutt. Han vet at jeg faker noen ganger, men ikke når.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå