Gjest Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Har alltid likt henne og musikken hennes. Har veldig medfølelse for jenta, ikke greitt å bli fulgt av fotografer døgnet rundt.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 .......spørsmålet er vel heller hva man skal synes om deg som gidder å glane på den kloakken.........
millie+2klumper Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Liker henne. En stor entertainer. Morsom, pen og bare fasinerende. vet ikke helt hvorfor..Sitter klistret til skjermen:) Men håper alt går bra for henne i fremtiden:)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 .......peip musa med 50 i iq.......den lavpanna baben er en patetisk klisje, og de som ser opp til sånt må være de underutviklede hjerner under 13 år........
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har ikke likt musikken hennes på mange år, og mitt syn på henne har nok blitt mer påvirket av tabloidpressen enn jeg liker å innrømme. Men hun virker mye mer reflektert og moden enn jeg noensinne har sett henne. Og veldig, veldig trist.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Jeg syns hun har en del god musikk. Men jeg syns veldig synd på henne. Jeg hadde ikke taklet å ha fotografer løpende etter meg hele tiden. Så jeg forstår at hun ikke har hatt det så lett.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Fuckin' mental case, that goes for all of you guys.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor er det greit å mene ting om naboen? Venninna til venninna di? Du kjenner ikke disse menneskene. Men fordi de bor i samme by som deg, og du kanskje har møtt dem en gang, så er det greit? Britney Spears er et menneske som deg og meg. Og jeg vet mye mer om henne enn jeg vet om han sære naboen under meg.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 "Menneske" er vel litt å ta i, undermenneske mener du kanskje?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #11 Skrevet 4. desember 2008 jeg la mest merke til at fru Madonna var blitt VELDIG stram i masken!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #12 Skrevet 4. desember 2008 Jeg så dokumentaren om henne på tvNorge i kveld, og kan ikke si annet enn at hun virker veldig oppegående, reflektert og slettes ikke så "blond" som mange vil ha det til. Stakkars jente... Så dere hvordan det var da hun bare skulle gå inn i en butikk? Aldri kunne gå ut med barna sine? Og ikke kom og si at dette har hun seg selv å takke for. Det var vel foreldrene som fikk henne inn i tv- og musikkbransjen før hun var gammel nok til å kunne se konsekvensen av det.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #13 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har aldri skjønt greia. Verken musikalsk, underholdningsmessig, tabloidmessig, utseendemessig, eller noe som helst. Platt, kjedelig, sjelløst, trash, rett og slett ingenting å skrive hjem om.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #14 Skrevet 4. desember 2008 Smaken er som baken.. Jeg digger den siste låta hennes, Womanizer! Digger forresten Madonna også, til tross for det særdeles stramme og rynkefrie ansiktet hennes. ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #15 Skrevet 4. desember 2008 Tross i at jeg ikke liker sånn musikk og så veldig ned på henne før, mener jeg at ingen mennesker fortjener det hun har fått gå igjennom, kall det hennes skyld eller ikke.
Gjest Tale30 Skrevet 4. desember 2008 #16 Skrevet 4. desember 2008 Hun er vel enda et levende bevis på at det ikke er sunt å komme inn i underholdningsbransjen som barn. Syns fryktelig synd på henne.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #17 Skrevet 4. desember 2008 Liker den nye musikken hennes, ikke den gamle, den tyggispop-aktige. Womanizer f.eks, er bra:) Syns veldig synd på henne jeg også, ville ikke vært i hennes sko, må jo være et helvete å bli forfulgt overalt.
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #18 Skrevet 5. desember 2008 Har ikke sagt noe om å se opp til henne. Men hun er herlig på mange måter. Må si du virket fordomsfull. Vel, trist for deg.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #19 Skrevet 5. desember 2008 Liker både henne og musikken hennes. Alltid likt henne. =)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2008 #20 Skrevet 5. desember 2008 hva jeg syntes om henne? vel! jeg kjenner henne ikke, og mener da at det ikke gir meg grunnlag for å syntes, eller mene noe om henne. Media kan vri og venne på ting, men det kan jammen meg også de som er i medias søkelys. hun har fin kropp. i hvert fall på de bildene som jeg så sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå