en mamma:) Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 går det der drittet alle steder nå el??? får hætta her jeg:( har ikke tid, orker ikke, og synes det er helt forferdelig..... noen som ikke har d eller har d i nærheten??
Honningmelon Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Er mye av det nå virker det som. Vi hadde det i oktober, men det er epidemi i barnehagen til barna, så er redd det skal dukke opp igjen
☆Pacific sunset☆ Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Er ikke noe her *bankibordet* Blir stressa av alt dette spysnakket jeg Grunn nok til ikke å være her hehe. Vi bor i Follo syd.
tonebf Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 ikke noe her, men har går det lus istedet Vestfold!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Går i bhg her(((( 4 av 8 unger og en voksen var hjemme i dag pga det. Krysser fingrer og tær 15 ganger og HÅPER (det er jo lov) vi slipper unna. Men det gjør vi sikkert ikke.
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 vi er sjuke på 2. uka med oppkast og diare, itillegg til at det er runde nr 2 siden Oktober!!! Glade jul sier jeg bare:-( sinnsyke magesmerter, feber og skikkelig dårlig alle mann her . Bor i Oslo vi da
flypapir Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Vi har hatt det i dag, men det gikk utrolig bra. Jenta vår kastet opp 3 ganger på et par timer i dag morges før det hele var over og hun fikk energien tilbake. Nå er det i grunn bare å vente og se hvem som er nestemann ut!
ScaryMama Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Vi er midt opp i en runde her, bor i danmark.
en mamma:) Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2008 blæh:( bor på toten jeg da. har ikke hørt no enda her el, men d kommer vel:(
-MtG- Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Jeg vet ikke om det er sånt her i nærheten(Fet). Har ikke hørt noe i bhg. og håper inderlig at vi slipper unna. Lillegutt har vært så mye syk fram til sommeren og har endelig begynt å være mere frisk og fått normal vekt igjen så orker ikke noe spydritt og vektnedgang igjen. Og jeg hater å spy. Har bare 5 uker til termin så er ganske sliten fra før om vi ikke skal bli syke også
flypapir Skrevet 4. desember 2008 #11 Skrevet 4. desember 2008 Er masse på Hadeland, så kommer nok nordover om kort tid.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå