Blåmandag¤ Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Altså funksjonen ullfinish. Jeg har aldri prøvd den funksjonen, men den er jo på maskinen da.. Hva gjør den, egentlig? Bruksanvisningen er på loftet et sted, tror ikke jeg finner den nå.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Har det:0) Men har aldri brukt det jeg heller, litt feig kanskje?? Men ifølge bruksanv. skal programmet gjøre ulltøyet "mykt og luftig på samme tid, men ikke ferdig tørket" En må altså tørke ulltøyet ferdig utenfor maskinen.
Blåmandag¤ Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 Ja, det hadde kanskje vært litt for utrolig om den tørket ulltøyet. Hehe. Kanskje jeg skal driste meg til å prøve da.. Jeg testet den glattefunksjonen for første gang i går, den var jo fin. Har hatt maskinen i 3 år.. Haha. D:
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Glattefunksjon? Funka det altså? Og ble tøyet da helt tørt eller måtte man tørke videre utenfor trommelen? *vil ha maskin som kan gjøre ALT* )
Blåmandag¤ Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2008 Jeg hadde allerede tørket det i trommelen,sånn at de var nesten tørre, så satte jeg på glattefunksjonen. Det funka det. Vet ikke om det er sånn det skal gjøres da, jeg har jo ikke bruksanvisningen her som sagt. Hehe
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Hm, den skulle jeg hatt - til alle de gangene jeg glemmer tøyet i tørketrommelen etter at det er ferdig. Da er jo alt latterlig krøllete...
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Ja - den har utallige funksjoner... Problemet er at det alltid går litt fort i svingene her; også på vaskerommet. Og da blir det til at jeg bare hiver tøyet inn - for å få det tørt fortest mulig
Blåmandag¤ Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. desember 2008 Denne sier i fra når den er ferdig, den piper og maser og gir seg ikke før den blir skrudd av. Hehe.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 Haha - høres ut som skrikinga til oppvaskmaskinen min. Som står på kjøkkenet (åpen løsning) og ikke i kjelleren sånn som tørketrommelen (som seff ikek har "alarm" for annet enn "hallo - nå har du glemt å legge i vannbeholderen igjen"). Forbanna mas altså :oD
Blåmandag¤ Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2008 Sånn som meg da. Helt frem til i går har jeg bare kjørt det ene programmet, det som heter skaptørt + eller noe sånt, på koke og kulørtvask. Gudene vet hva jeg skal med en sånn fancy maskin.
Blåmandag¤ Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. desember 2008 Haha! Her skriker både oppvaskmaskin og tørketrommel, i tillegg til at kjøleskapet skriker når døra har stått for lenge oppe. Mas mas mas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå