GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Suns denne vognen ser så fin og enkel ut men er den bra? Noen som vil anbefale den vognen? Noen som vet prisen på den? er kansje litt forsjellikt fra sted til sted men.. Takk for svar
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Jeg hadde en eldre modell og ei venninne en nyere og vi var vel forsåvidt begge enige i at den var for stor og tung. Men pen er den, det skal den ha - veldig klassisk ) Himmelvid forskjell på den og Mistralen jeg fikk senere når det gjaldt å få den inn og ut av bilen - med Simoen kunne jeg ikke se ut bakruta i stasjonsvogna, mens med Mistralen kunne jeg til og med dra over rollo-trekket uten å få bulker på det, dvs at hele ruta bak hadde fri sikt.
Hilde :) Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 jeg har ei 2003 mod simo kombi, og har vært kjempe fornøyd hele veien. brukt den til 2 barn, og kommer til å bruke den på siste mann også de nye mod til simo er jo bare rååå lekker. de er bare blitt enda finere og bedre.. kunne godt tenkt meg ei ny selv.. prisene er jo litt ettersom mod og og slikt.. og variere litt fra butikkene. men rundt 6000 tror jeg de ligger på...
Cecilie`s mor Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 jeg har kjøpt en ny simovogn nå,og er veldig fornøyd.bruker sportsdelen til sønnen min før den lille kommer til verden.synes den er veldig god og lett å trille.var viktig for meg å ha store hjul med tanke på snø. jeg betalte 4500 kr for den,men da var den nedsatt fra 6999,-.tenker ikke så mye på plass i bil,for vi har ingen:)
baby nr 3 på vei! Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 jeg hadde simo kombi 2007..kjempe god vogn, men alt for tung! brukte den i 1 års tid, så måtte jeg ha ei ny, for det ble alt for tungt å trille å løfte på..har nå en emmaljunga sportsvogn, og har solgt kombivogna.
Bic&Bac Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Har simo kombi fra førstemann, som er ca 2 år. Har brukt den fra fødsel helt til nå, og er kjempefornøyd. Skal bruke den til neste også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå