Snikskytteren er storebror! Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hei! Hvor skal du føde? og når er anntatt termin? Fornøyd med sykehuset du skal føde på? Selv har jeg mens termin 11 juli og skal føde på sykehuset i FREDRIKSTAD. Føler meg faktisk helt trygg på det selv om det har vært mye forferdelig å høre om fødsel der, men jeg har født der før, og det ga meg en god opplevelse.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Jeg skal også føde på SØF(sykehuset Østfold fredrikstad) Har foreløpig termin 25 juni. Fødte der 3juli 2005 sist.Var fornøyd jeg;)
*tullemor* Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Jeg skal også føde på SØF.. Foreløig termin er 14 juli
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Sykehuset i Elverum her. Termin ca 5.august.
Musemor med tre søte små Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Skal prøve å komme meg inn på Rikshospitalet som sist
På'n igjen:)!! Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Ringerike:) i midten av juli. Er veldig fornøyd, fødte der sist og det var veldig bra:)
meg & to små vampyrer Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Jeg skal føde på SIV (Sykehuset i Vestfold). Om alt går bra. Sist fødte jeg på KK i Bergen og det var en dårlig opplevelse for meg. Men jeg har hørt at SIV er et bra sykehus å føde på Termin 4.august.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Ringerike i begynnelsen av juli. Fødte sist i februar, og var veldig fornøyd med personalet og sykehuset.
Marianne87 Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 Ser ut som SØF (fredrikstad) blir fullt i sommer hehe:P Jeg skal også føde der og har foreløpig termin 14 juli Så kanskje noen av oss møtes på føden!
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #10 Skrevet 5. desember 2008 hei jenter!!!! Jeg skal også føde på SØF=)=) Antatt termin 25 aug
trine->mai07 og juni09 Skrevet 5. desember 2008 #11 Skrevet 5. desember 2008 Skal føde på ringerike sånn som sist! Har foreløpig termin 23.juni
huldra1982 Skrevet 5. desember 2008 #12 Skrevet 5. desember 2008 Jeg skal føde på Sykehuset Innlandet Kongsvinger Termin ja, si det Vi vet ikke enda pga jeg har blødd og trodd jeg har hatt mensen da jeg faktisk var gravid. Vi skal på UL før jul for å bestemme termin.
Vifikkiaugust Skrevet 5. desember 2008 #13 Skrevet 5. desember 2008 Skal som sist føde på SIV i Tønsberg. Hadde en veldig fin fødselsopplevelse og barseltid der sist. Termin ca. 13.august.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 5. desember 2008 oi, brått vandrer halve bim-gjengen rundt i gangen med gråtende babyer på SØF! koooselig a
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2008 #15 Skrevet 5. desember 2008 Hei Viventeriaugust! Du skal føde samme sted som meg du. Vet du om man søke om fødeplass her? Jeg måtte aldri det i Bergen. Hvor lenge er det siden du fødte der sist? Jeg har en sønn på rett over to år:)
Vifikkiaugust Skrevet 5. desember 2008 #16 Skrevet 5. desember 2008 Javisst, det skal vi jammen. Kanskje vi treffes??! Kan ikke huske at jeg måtte søke sist. Mener jeg bare ga beskjed til legen og at hun videresendte den. Bare spør ved første legetime du. Tror det bare er i Oslo-området at man må tidlig ut for å søke om plass. Det er ganske nøyaktig 2 år sidan jeg venta sist, men hun kom ikke før 2 uker på overtid:-/ Hadde en kjempefin og avslappa jul på sykehuset da:-) Sambo fikk også julemat der de dagene jeg og snuppa lå der, siden vi var omtrent de eneste der! De ansatte var veldig hyggelige og svarte på alt jeg lurte på. Avdelingen var omtrent akkurat 1 år den gang, så alt nytt og fint. Flott opplevelse!
OhBaby! Skrevet 5. desember 2008 #17 Skrevet 5. desember 2008 her er det sånn ca 23 juli på uis,universitetssykehuset i stavanger,tenker og på fødeloftet,men vet ikke om jeg vil si nei til smertelindringer som epidural og sånt for å få føde der.
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #18 Skrevet 5. desember 2008 så koslig da at det er så mange som skal føde i fredrikstad=) Hvor gamle er dere???? jeg er den samme som elskerbarn, jeg har bare byttet nick og jeg har også skrevet feil for jeg har termin i juli=)
kikki..E&A Skrevet 5. desember 2008 #19 Skrevet 5. desember 2008 Jeg skal føde på TSS, i Skien:) Fødte der sist, kjempe fornøyd:) Har termin 12 juli..
Snikskytteren er storebror! Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #20 Skrevet 5. desember 2008 jeg er 22 år juli*spire
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2008 #21 Skrevet 5. desember 2008 Ja, det kan hende. Og om vi går på bimtreff muligens også SiV høres egentlig veldig fint ut å føde på. Selv om jeg gruer meg etter forrige gang, så gruer jeg meg ikke så mye siden det er her denne gangen:)
pia*fødeklar* Skrevet 5. desember 2008 #22 Skrevet 5. desember 2008 har fødeplass i molde med termin ca 28 juni, men ser jo desverre ut som føden i molde er stengt fra midten av juni til midt i juli må da føde i kristiansund
Stine? Skrevet 5. desember 2008 #23 Skrevet 5. desember 2008 Heisann:) Blir nok så jeg skal føde på St. Olavs (Trondheim) Har foreløpig termin den 8.juli:) Føler meg helt trygg på det sykehuset ja:) Har ingen barn fra før, men vært på føden da jeg gikk hjelpepleierlinja, så gleder meg:)
veslemy88 Skrevet 5. desember 2008 #24 Skrevet 5. desember 2008 Jeg skal føde på TSS i skien. termin er 25juni.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 5. desember 2008 #25 Skrevet 5. desember 2008 Blir vel Drammen eller Bærum. Kommer litt an på hvor jeg ender da jeg flytter over nyttår. Men har ikke tenkt så mye over det. Er lenge til enda. Og ut kommer`n uansett hvor man havner!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå