Gå til innhold

Nå er ikke babyens bevegelser like koselige lenger...


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Auuuu!! Har jo bare lyst å ligge i bro så lenge han er våken inni der, for å få plass til sparkene hans liksom, hehe. Selv hikkingen (som tydeligvis tar helt av på denne knotten her - hikket 2 ganger bare i dag, og forholdsvis lenge av gangen) er ubehagelig syns jeg. Og "bedre" skal det vel bli.... :o)

 

...men jeg er glad så lenge han beveger seg altså, i tilfelle noen skulle misforstå meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kan bli veldig "ivrighet" der inne.. har ikke kjent noe hikke enda,men forelden kjente jeg at det liksom stakk noe spisst ut mot magen.. tror det kan ha vært en albue eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... her sparkes det i både ribbein og blære på en gang=)

lille jenta presser seg ut overalt, og det merkes at hun har det trangt...

Men syns det er koselig allikevel jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ho lille mini'n våres også kan være ganske så voldsom innimellom...

Ho sparker så jeg nesten "hører" det i ribbeina og ligger ho med hodet ned presser hun på magesekken sånn att det føles ut som att jeg har magesyre langt opp i spiserøret...

Og det beste hun vet må være å strekke seg så lang hun er for å så å sparke på både ribbein og blære...hihi...

 

det er ubehagelig til tider, samtidig som jeg syns det er fantastisk morsomt.. spesielt morsomt er det når jeg hun snur eller vrir på seg inni magen og jeg ser hodet eller rompa el hva det nå en er tydelig.. :-)

 

Hun har heldigvis også sine rolige perioder som jeg begynner å nyte mer og mer, men er hun for rolig spiser jeg litt sjokolade eller noen klementiner så er hun våken igjen.. <3 Herlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lille her merkes også ganske kraftig nå.

Det virker nesten som om den kjenner igjen stemmene til søstrene sine, og blir ekstra vilter når de er høylytte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Den kjenner sikkert igjen stemmene til søstrene sine. :-)

 

Ho min reagerer veldig når pappa'n tar på magen, prater eller når vi ligger inntilhverandre å sover...hun kan være rolig lenge helt til hun merker att han er der, da blir hun ekstra vilter...hihi... det er spesielt.

artig att de har disse egenskapene allerede nå.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, så koselig at hun reagerer sånn på pappan:)

Merker det av og til jeg også.. hun kjenner jo stemmen hans:)

 

Har lest endel triste historier om babyer som har sluttet å røre på seg i magen, så kjenner at jeg blir utrolig glad når hun sparker... selv om det kan være litt hardt, og ubehagelig til tider:) Hun blir sterkere for hver dag som går!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, høye lyder fra de andre barna reagerer hun på inni magen. Nå er det tydelig at det er trangere og bevegelsene blir mer og mer "spenntak" og vrir på seg. Ellers kan hun også rykke til voldsomt så jeg faktisk hører det! Hører det sier "blopp" i magen når hun gjør slike krumspring. Jeg bare venter på beina som skal presse seg oppunder ribbenene, det er ikke godt. Og til slutt hodet som dytter lengre og lengre ned og presser delene i bekkenet fra hverandre...ikke godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...