ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg var til legen og tok urinprøve som viste at jeg hadde urinveisinfeksjon. Legen dunka meg litt i ryggen og det gjorde vondt så han bestemte seg for å gi meg antibiotika med en gang og de har jeg tatt... men i dag har jeg så sykt vondt i ryggen og leste at dette kunne være nyrebekkenbetennelse fra urinveisinfeksjon som har "vandret oppover". Kjenner jeg blir veldig nervøs nå! Har følt meg litt dårlig i det siste...
Trønderpia Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Da jeg fikk nyrebekkenbetennelse var det ikke tvil om at noe var galt. Fikk så vondt i ryggen/på siden (nyrene) at jeg kastet opp og trodde jeg skulle besvime. Var vondt i en uke. Råder deg til å ta kontakt med legen din før det blir skikkelig ille. God bedring!
gutt09&spire11 Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Leste overskriften på innlegget ditt og tenkte bare...stakkars. Har hatt det 3 ganger allerede (har veldig lett for å få urinveisinfeksjon). Har fått antibiotika hver gang. Men hver gang må jeg tilbake etter noen dager å få et annet merke. Bare en type som funker på meg. Ring legen din eller legevakta så fort du kan. Blir ikke bedre. God bedring... er forferdelig vondt det der!!!
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 Takk for flotte svar! Jeg har vondt, men ikke sånn at jeg kjenner det med mindre jeg beveger meg eller sitter ukomfortabelt. Har heller ingen andre symptom. Skal ringe legen i morgen og få meg en sjekk... Bedre føre var
vero1986 Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 det er jo varierende hvor dårlig man blir og alvorlighetsgraden av det når man har nyrebekkenbetennelse! jeg husker når jeg hadde det.. da var jeg så dårlig at jeg ikke klarte å kontrollere noe.. da var jeg 15 år eller noe, og moren min måtte legge meg oppå en svart søpplesekk til hun hadde snakket med legevakta.. legevakta sa at det bare var en influensa, men dette måtte mor mi bare fnyse av! hun kunne ikke skjønne at en influensa kunne gjøre at datteren hennes spydde, tissa og bæsja på seg! heldigvis ringte mor mi til volvat, og der fikk hun beskjed om å ta med seg meg med en gang.. jeg hadde altså feber, spøy, ukontrollert urinlating og avføring.. allmenntilstanden var rett og slett helt på trynet.. enden på visa er at jeg havnet på sykehuset etter jeg hadde vært på volvat, og ble liggende der i 3-4 dager! helt jævlig! så hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt legen min med en gang, og fått medisiner mot det så fort som mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå