Gå til innhold

Er det graviditeten som gjør meg til en sippekjerring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 9+6 og gråter for den minste ting. Bare "fine" ting altså, men det er så ekstremt at jeg føler det ligger tykt utenpå meg at jeg er gravid.

Å se sønnen min leke fører jo til rene oversvømmelsen av tårer. Og så er det de teite tingene som et fint bilde, en glad person på TV, snøen som faller, en uåpnet pose med sjokolade m. m..

Andre som er i overkant emosjonelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager at jeg må le litt.... menne.. det er nok svangerskapet :)

Skrevet

He he.. det er nok graviditeten ja! Sånn er jeg også om dagen. I går begynte jeg å grine når jeg tenkte på hvor mye jeg kommer til å grine hvis vi får se hjerteslag på ultralyden neste uke...

Jiiiizez.. jeg er ikke egentlig sånn liksom...

:)

Skrevet

Ja, det er hormonene dine det. Har det på samme måten. Begynner å grine av barnebøker o av å se sønnen på to kose seg med barnetv for eksempel. Eller den avslutningssangen på blåfjell. :) litt komisk egentlig.

Skrevet

I overkant?? Jeg begynte jo å sippe over de innleggene her.. Du vet, følelsen av å tenke på at man ikke er alene om å sippe for alt og ingenting - det er nok til å sette på kranene det. Huff. Jaja, er man med på leken og så videre...

Skrevet

He he :) Jeg er akkurat som deg!!! Sitter og hulker foran tv'n om dagen... har vært sykemeldt i to uker - gudsjelov, kanskje - for jeg griner jo hele tida! Av de teiteste ting! Glad ingen ser meg....

Og jeg mener HULKER..... sukk...

Skrevet

signerer denne jeg også..

Blåfjell sangen får meg til å hyle om dagen også..hehe

dattra på 6 glana bra da mamman hennes gråt så ho rista da ja:)

hadde ingen mulighet til å styre meg heller:)

kom blååååne

kom jente kom gutt :D

gråt av luksusfellen på ons også.. gråt med dem da de var lei seg, og gråt med dem da de ble glad:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...