Liljekonvall<3 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Aner ikke hva jeg skal kjøpe til min niese!! Vil unngå å kjøpe noe som bare blir pakket vekk igjen, og som ikke er for dyrt.. Noen ideer??
coriander Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 I år er det de samme ønskene fra alle småjentene, min datter og nieser, alder 6-8 år : Hannah Montana, High School Musical !!! samt at de er veldig glad i hårpynt, " smykker" , skjørt, kjoler osv...
Liljekonvall<3 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 kjole!! det var en god ide! Rosa kjole faller vel alltid i smak! takker
Liljekonvall<3 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 ja, (kremt) jeg som er HI, bare byttet nick! takk igjen
Bevind *har født*:) Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Hva med sånn dings de kan lage striper i håret sitt med? Har på lekebutikker og koster rundt 200... De er jo veldig opptatt med å pynte seg i den alderen..
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Har datter på 8, og har masse jeg vil kjøpe... Både bøker og filmer med High school musical, Hannah Montana, Camp rock. Silkepysj Mobil Lindell/ skavlands bok Skumle nella Mamma mia film Kinobilletter Dill til hår, sminke neglpynt/ løsnegler vennebok kule "ungdomsklær" skøyter/ ski e.l. + masse mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå