Gå til innhold

Buuu, straffer seg å spise mandarin...


Nala82

Anbefalte innlegg

Og jeg som hadde gledet meg så til å begynne å spise mandariner i desember... Nå får jeg halsbrann med en gang etter at den er spist opp. Kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandarin først, Link etterpå ;o) Nettopp kjøpt inn en megaforpakning med Link selv, så jeg kan ha et brett i veska, ett på nattbordet, ett i stua, ett i bilen osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nu trasig da. Jeg tåler ikke å spise fet mat ,spesielt kjøttmat. Synd nå som det nærmer seg jul. Men mandariner kan jeg spise så mye jeg orker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh kanskje det er det jeg får halsbrann av...

Jeg blir hvertfall dårlig i magen, må spy med gang. Tror det blir forsterkt for babyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoert man ikke skal ta link under svangerskap, kun Gaviscon. Har hatt en del halsbrann selv (i uke 29), men demper det med et glass melk og et eple.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det egentlig heter klementiner... Men det ordet brukes særdeles lite i min trønderrdialekt, så dere får bare irritere dere over i såfall. For meg er det mandariner, og vil alltid være mandariner ;)

 

Trodde heller ikke man kunne ta link, men spurte på apoteket, og dama der sa det ikke var noe galt i det... Får vel bare være litt forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link er ikke skadelig i svangerskapet. Overhodet ikke. Selvfølgelig er det alt med måte.

 

Klementiner eller mandariner....Hehe..uansett...veeeeeeeldig godt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tygger Gaviscon noen dager når det kjenns ut som magesyra ligger oppover i spiserøret...æsj, så ekkelt..

Og det funker for meg...men jeg tenkte også jeg skulle prøve Link..

 

reiser snart til syden så ser for meg att det kan være greit å ta med seg litt sånne ting ned...hihi.. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...