Gå til innhold

6 uker på vei og stor mage...


nynne78

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er litt rart, men nå tror jeg ikke jeg kan kalle det for noe annet enn en babymage. Jeg er bare 6 uker og noen får dager på vei (tror jeg.). Det er ikke så lenge siden sist jeg var gravid. FØrstemann er 16 mnd.

 

Noen flere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her..nesten litt pinlig.. men jeg fødte for 13 måneder siden..tror kanskje at det kan spille en rolle, at det ikke er så lenge siden sist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er 11 uker på vei, og magen min var også stor. Men nå er den liten igjen. Kan bare være at man blir litt oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min førstemann er 17 mnd nå, og forrige gang viste ikke magen før godt over 20 uker. Nå er jeg straks 10 uker på vei, og det er faktisk sånn at folk spør om jeg er gravid... :)

 

Forøvrig må jeg si at det er ganske mye mer slitsomt å være gravid med en ettåring i huset enn med førstemann! Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke bekymre meg for magen mer, 6+4 og blødninger.. legen sier mest sannsynlig sa men får vite det sikkert på mandag! :( Veldig kjedelig, hadde gledet meg til en sommebaby.. men det er bare å prøve igjen! Lykke til dere som spiren klorer seg fast i! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist, Lanalang...ble lei meg jeg, på dine vegne..Jeg har ikke symptomer, men, blør ikke, så jeg lurer liksom på om det virkelig er "sant" at det er liv i magen min jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok jeg kan si at det er luft og at du er oppblåst. Nå er det 3 år siden jeg fikk jenta mi, men for et par uker siden så fikk jeg såvidt på meg buksa, nå er jeg 10+4 og er tilbake i de vanlige buksene mine. Så magen har tydeligvis gått litt tilbake. Trodde også at alle kom til å se på meg at jeg var gravid og hadde fått mage så tidlig, men det gikk tilbake (heldigvis.. hehe)... Men blir nok ikke lenge før den virkelige baby-magen virkelig hopper fram. Gleder meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...