Snikskytteren er storebror! Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Er det farlig å gå til tannlegen nå egentlig? Har vært der i dag siden jeg hadde så utrolig tannverk. Han har gitt meg en midlertidig fylling i tanna, og fikk da bedøvelse. er litt begymret :-/
Snikskytteren er storebror! Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2008 jeg er foresten 9+0
Snikskytteren er storebror! Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 ingen som kan si "så så, det går fint!" eller "shitt, dra på legevakta!!" Hadde vært litt fint å vite sånn ca hvor "farlig" det er da...
Fallerifallera Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Dette sto på lommelegen.no om saken: Tannlege? Det er ikke noe i veien for å ta en tur til tannlegen, men husk å fortelle at du er gravid! Gravide har en tendens til å få tannkjøttsbetennelse. Godt renhold forebygger. Tannlege eller tannpleier kan se over tenner og tannkjøtt, og instruere i god tannpuss. Det viktigste du gjør for tannhelsen er nemlig grunndig rengjøring (gjerne med tannstikker og tanntråd i tillegg til børste), variert og ikke for søtt kosthold, og fluortilførsel (tannkrem, eventuelt også fluor sugetablett). Det anbefales ikke å skifte fyllinger eller lage nye, hverken av amalgam eller annet materiale. Jeg er midt i ei rotfylling (starta før jeg visste jeg var gravid) så er spent på fortsettelsen der. Jeg ville nå bestilt time til tannlegen og heller ta det derfra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå