Gå til innhold

NOROVIRUS og Kiel-tur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig usikker på hva jeg skal gjøre i morgen. I dag fikk vi brev fra kommunelegen da det er brutt ut en tilnærmet epedemi i bhg. Tenk om jeg eller en av ungene blir syke på båten..... samtidig vil jeg jo angre veldig på at jeg blir hjemme hvis alle holder seg friske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har såpass angst for norovirus at jeg ville holdt meg hjemme. Men noen blir lettere smittet enn andre, og jeg blir lett smittet.

Skrevet

jeg hadde reist....men det er meg da, vil jo ikke gå glipp av det som er gøy!!

-men ta med godt med klesskift, og kanskje en liten boks med vaskepulver?

Samt et par pakker med Imodium og blåbærsaft...

Skrevet

det hører med til historien av vi sjelden blir smittet av sånt da....

Skrevet

Fader altså, dettte viruset, eller noe lignende har herjet i barnehagen i flere uker nå, det har nærmeste vært tomt for unger der noen dager, men vi har ikke blitt smittet enda pappaen til Påsan jobber i samme bhg som han går i.

Men NÅ, nå sitter jeg her og kjenner en sviing, litt stikkende følelse i magen komme snikende sammen med oppblåsthet og en anelse kvalme. Jeg nekter!!!

Jeg vet ikke jeg, det er jo ikke sikkert dere får det dere, men mest sannsynlig.... Men jeg er veldig for at man skal våge å risikere, ikke holde seg hjemme fordi "tenk om, hvis at".

Skrevet

Jøss, går mye omgangssyke om dagen skjønner jeg. Er samme greia i vår bhg. Fikk brev for en uke siden om det samme.

Vi har heldigvis sluppet unna til nå og håper vi gjør det, for vi hadde det i oktober.

Jeg er ikke sikker på om jeg ville reist eller ikke... jeg har jo totalt angst for den dritten da, men...

Skrevet

Åh, får angst bare av ordet norovirus.... "Bin there, done that", for å si det sånn.

Men jeg hadde ikke vært hjemme "i tilfelle" dere skulle bli syke, nei. Skjer det, må man bare ta problemet der og da. Blir litt feil å sitte hjemme dersom noe skulle skje. Da får man liksom ikke gjort noen ting her i livet :)

Skrevet

Den regeler er jeg enig i.... utfordringen er mar at jeg reiser alene med ungene. De klarer seg jo ikke akkurat selv hvis jeg blir syk på båten. Bestemmer meg i morgen jeg.

Skrevet

Saken stiller seg kanskje litt anderledes hvis du er den eneste voksne på turen, utrolig kjipt å risikere å bli skikkelig dårlig og bare måtte stille opp. Jeg blir ihvertfall helt ubrukelig når jeg er syk, hehe.

Så jeg tror kanskje at den risken hadde vært litt for høy. For meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...