Gjest Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Eg har så utruleg lyst til å oppkalla etter ein Edvin som har betydd så utrolig mykje førr meg -- tenkjer litt på Edvine til jente. Likte ikkje navnet i starten, men har nå smaka litt på det og likar det meir og meir. Kva synes dere om EDVINE?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Da tror jeg jeg heller ville gått for Evine )
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Nei. Likte det ikke. Dessuten tror jeg mange vil høre Eline i stedet for Edvine.
Suikerklontje Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har aldri hørt om noen som heter det, men må si at jeg synes det var nydelig! Dersom du ønsker å kalle opp synes jeg virkelig du skal gjøre det. Det er så koselig å forbinde noe positivt med navnet man gir barnet sitt. )
Poteto Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 off, det var ikke pent. men hva med Evine som hun over skriver. ikke pent det heller, men bedre..
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Takker for svar. Er helt ok at dere ikke liker det, og koselig at noen liker det. Men vet likevel ikke om jeg er 100 % fortrolig.. Tenker på Johanne også.
Mille** Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Likte det ikke. Men Johanne er nydelig!!! ;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 Smak og behag - ikke helt min smak. I så fall syns jeg edvinA er bedre )
Kåre Moradi Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Edvine er nydelig! Uvanlig, men ikke "rart" eller belastende på noen måte. Evine er også fint, men ikke helt oppkalling. Tror ingen vil blande Edvine og Eline, forresten. Johanne er også et bra navn, men det tror jeg er så på vei opp på statistikken at hun kanskje må belage seg på å dele navn med klassekamerater. stemmer for Edvine - kunne godt brukt navnet selv. Og Edvin vil bli beæret!
erteposen + 4 Skrevet 4. desember 2008 #11 Skrevet 4. desember 2008 Helt greit. Evine som noen nevnte var ikke fint. Edith og Edle er jo også en mulighet.
Lykkekløver Skrevet 4. desember 2008 #14 Skrevet 4. desember 2008 Edvine høres litt rart ut i mine ører.. Hva med Evina, det blir oppkalling det også, navnet betyr gave fra en venn.
Califa Skrevet 4. desember 2008 #15 Skrevet 4. desember 2008 Uvanlig navn. Er nok et navn som blir finere etterhvert som man blir vant til det. Du får smake litt på det. Min datter har et spesielt navn. Brukte selv litt tid før jeg falt helt for det. Er storfornøyd med det nå, og får bare positiv tilbakemelding fra alle på at det er et flott og sterkt navn - som passer godt til lillejenta... Andre forslag: Hva med Eveline???
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 4. desember 2008 #16 Skrevet 4. desember 2008 Edvine er fint syns jeg;).Hva med Edvina? Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå