Gå til innhold

Noen som har gode råd for å klare å komme gjennom dagen?

Anbefalte innlegg

Er det flere som plages med trøtthet og kvalme? Er så trøtt at arbeidsdagen er et mareritt!! på toppen kommer en stadig verre kvalme. Er i uke 5, lurer på hvor dette skal ende.... Noen som har tips til å få hverdagen til å gå lettere?

Fortsetter under...

Hei.. Nå hører jeg egentlig til Januar klubben, men er litt å sniker på de andre terminklubbene.. Var også VELDIG plaget med kvalme fra svangerskapsuke 6-14.. Og det var konstant kvalme, fra å våkne om morgenen med brekning, til å legge meg om kvelden med spybøtta ved siden av senga. Jeg sykemeldte meg umiddelbart, synes det var det beste :) ( anbefales!!) Fikk prostafen hos legen, synes det hjalp enkelte dager, men ikke alle. Det er ikke lett å få i seg mye mat når man er så kvalm, men prøv å spis tørr mat slik som salte ritz kjeks, knekkebrød etc.. Små hyppige måltider kan være greit, selv om det kan være vanskelig å få i seg. Og spis gjerne med engang dere våkner om morgenen, før den verste kvalmen setter inn. Seaband på apoteket kan oxo hjelpe litt :) Ellers er det dessverre ikke mye annet man kan gjøre enn å ta tiden til hjelp!

Lykke til, dette går nok fint (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...