Gå til innhold

Noen som har gode råd for å klare å komme gjennom dagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som plages med trøtthet og kvalme? Er så trøtt at arbeidsdagen er et mareritt!! på toppen kommer en stadig verre kvalme. Er i uke 5, lurer på hvor dette skal ende.... Noen som har tips til å få hverdagen til å gå lettere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.. Nå hører jeg egentlig til Januar klubben, men er litt å sniker på de andre terminklubbene.. Var også VELDIG plaget med kvalme fra svangerskapsuke 6-14.. Og det var konstant kvalme, fra å våkne om morgenen med brekning, til å legge meg om kvelden med spybøtta ved siden av senga. Jeg sykemeldte meg umiddelbart, synes det var det beste :) ( anbefales!!) Fikk prostafen hos legen, synes det hjalp enkelte dager, men ikke alle. Det er ikke lett å få i seg mye mat når man er så kvalm, men prøv å spis tørr mat slik som salte ritz kjeks, knekkebrød etc.. Små hyppige måltider kan være greit, selv om det kan være vanskelig å få i seg. Og spis gjerne med engang dere våkner om morgenen, før den verste kvalmen setter inn. Seaband på apoteket kan oxo hjelpe litt :) Ellers er det dessverre ikke mye annet man kan gjøre enn å ta tiden til hjelp!

 

Lykke til, dette går nok fint (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...