Lellemor Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 hehe, føler meg som en gris =) vindfull som fy.. og slepper stinkbomber hele dagen lang.. åå, skal bli deilig å slippe når prinsessa kommer (5fager til) =) fiser dere i svangerskapet ?? sambo kaller meg bare prompeguri...hehehehehehe
mammatetogansketette:)) Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Samme her, sambo sier jeg har blitt værre enn han... sjøl mener jeg å ha litt til å gå på men.. hehe... I tillegg er det rimelig ukontrollert, kommer plutselig og klarer ikke holde igjen... hihi... rimelig uvant Heldigvis er de fleste luktfrie...
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Hehe kjenner meg ijen Fiser nok flere ganger daglig ja, og av og til ukontrolert :S men de er ikke så høye.. Typen (snart samboer) er blit vandt med det, men suns det er litt ekkelt og litt løye, mens jeg sitter å småler for meg selv:P, vertfall viss di lukter.. hehehe be your self
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 ja her også. fiser mye mere enn vanlig. men det værste er at de lukter mye værre enn vanlig også:-(( Håper ikke dette blir et problem under fødselen he he. ser for meg jordmora rømme ut av rommet he he
Lellemor Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2008 hehe, minner meg på sist fødsel (2 år siden nå 30.desember) det besste jeg husker fra fødselen, jeg hyler under pressriene; æ vil bæææææææææææææææææææææææsj =)
Spire i magen ツ Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 hehe sitt å ler får meg selv her.. uff.. er ikke lett under de fødslene.. kjennes jo ut som en dritter seg helt ut da.. fy flate.. håper prompen ikke kommer da *flire*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå