Gå til innhold

Fiser værre en sambo =) hihi

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, føler meg som en gris =) vindfull som fy.. og slepper stinkbomber hele dagen lang.. åå, skal bli deilig å slippe når prinsessa kommer (5fager til) =) fiser dere i svangerskapet ?? sambo kaller meg bare prompeguri...hehehehehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, sambo sier jeg har blitt værre enn han... sjøl mener jeg å ha litt til å gå på men.. hehe... I tillegg er det rimelig ukontrollert, kommer plutselig og klarer ikke holde igjen... hihi... rimelig uvant :) Heldigvis er de fleste luktfrie... ;)

Skrevet

Hehe kjenner meg ijen ;) Fiser nok flere ganger daglig ja, og av og til ukontrolert :S men de er ikke så høye.. Typen (snart samboer) er blit vandt med det, men suns det er litt ekkelt og litt løye, mens jeg sitter å småler for meg selv:P, vertfall viss di lukter.. hehehe ;)

be your self ;)

Skrevet

ja her også. fiser mye mere enn vanlig. men det værste er at de lukter mye værre enn vanlig også:-((

Håper ikke dette blir et problem under fødselen he he. ser for meg jordmora rømme ut av rommet he he

Skrevet

hehe, minner meg på sist fødsel (2 år siden nå 30.desember) det besste jeg husker fra fødselen, jeg hyler under pressriene; æ vil bæææææææææææææææææææææææsj =)

Skrevet

hehe sitt å ler får meg selv her.. uff.. er ikke lett under de fødslene.. kjennes jo ut som en dritter seg helt ut da.. fy flate.. håper prompen ikke kommer da *flire*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...