ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Har en Eisbarchen lammeskinnspose til dattera mi, som hun desverre tisset i i bhg i dag.... Den boer vel vaskes da? Går det i maskinen på ullprogram eller boer den renses? Har nemlig oedelagt en skinnpose foer (den var kjempegammel, da), og vil ikke gjoere det igjen... !
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 Ok, kjenner du til merket?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Åh, merke?? Hehe..nei, la ikke merke til at du skrev det faktisk jeg, så bare "lammeskinnspose" og "vaskes" og tenkte STOOOOOOPPP!!! ;o)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2008 OK, takk for svar
Lystpåentiljeg Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Jeg har samme merke, vasket den flere ganger. Går fint det. Vasker alt av lammeskinn - de fleste nye, er laget for vask.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Jeg vasket min kaiser lammeskinnspose på ullprogram 30 grader. Da stivnet noe av skinnet bak. Den har jo slikt vannavvisende stoff utenpå, og der samlet det seg fukt. Det er nå satt seg lukt i posen. Lurer på om det er satt seg mugg i den. Kan nå ikke bruke den mer...
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 Det står at den kan vaskes i maskin....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå