Leandermamma Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Gratulerer såååå mye! Når er termin?
Musemor med tre søte små Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 Termin blir 13. august. Akkurat testet positivt. Sitter og skjelver fremdeles ;-)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Oj, har folk termin i august allerede? haha, som tiden flyr, trodde jeg var "sist gravid" jeg, men jeg er jo over 15 uker...=P Gratulerer så mye=)
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Gratulerer, blir det en liten Ellef, mon tro?
Musemor med tre søte små Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2008 Blir nok ingen Ellef selv og jeg elsker det navnet;-( Mannen min forlanger et navn på M.
Monajenten Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Hvorfor M?? Linus & Lotte <3 Gratulerer forresten? :-D
Musemor med tre søte små Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. desember 2008 Monajenten: Det sier jeg ikke nå, siden spiren er hemmelig, og dersom det er noen jeg kjenner her inne vil de fort gjette hvem jeg er, dersom de leser det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå