Gå til innhold

samlivsrådgivning

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært på dette? kan du fortelle litt om hva som skjer på samtalene..

Vi må gjør noe med vårt forhold nå. Jeg holder ikke ut mer snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært men har veldig lyst. Men vet ikke hvor det er eller hvordan man får time...noen som vet? Vi bor utenfor Bergen

Skrevet

Hvis du mener på familievernkontoret (fvk) så har jeg vært der ja. Er vel litt avhengig av terapeut hva som skjer har jeg skjønt, men vi starta med å prate om hvorfor vi var der, og hva vi ville oppnå med å gå der. Og så tok vi det derfra, med alenetimer og fellestimer, var vel 7-8 ganger før vi nå følte at vi ikke lenger trener å gå dit.

Blir mye direkte spørsmål om hva dere føler for hverandre, hvordan du har det med deg selv etc, men han vi hadde var veldig flink og pusha på de rette plassene når det stoppa opp, og maser hvis han ser du lyver eller holder ting tilbake. Er til tider jævlig ubehagelig, men nyttig!

Greit å snakke med en som ikke tar side med noen, men vil begges beste, og som vet hva han driver med :)

Fvk er gratis for alle, er bare å søke opp nærmeste fvk på nettet og ringe og bestille time! Noen steder er det lang ventetid, men vi fikk etter ei liten uke.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...