Gå til innhold

Her har jeg gått og trodd at jeg hadde en augustbaby i magen...... Men neida; julibarn her også!! =)


Gjest VerdensHeldigsteMamma

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Var på UL i dag og fikk beskjed om at jeg var 7+4 (fosteret var 11 mm langt). Har ingen mensdato å gå ut i fra siden Tante Rød aldri rakk å komme tilbake etter at jeg fødte i januar =P. Noen fler som er 7+4 i dag?? Kan det stemme at termin blir sånn like etter 20. juli en gang??

 

Anyways...GLAD for å være her!! Kan ikke skjønne hvor greit det har gått å bli gravid denne gangen, vi kunne ikke ha drømt om noe bedre. Enormt lettet og takknemlig for å se det lille hjertet slå! <3<3<3

 

Dette blir ei goooooooooood jul!! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye. Og ingen nyhet er bedre enn at man er lenger på vei enn man først trodde. Noen "gratis" uker : )

Det er fint med kort tid mellom barna og halvannet år blir topp. Vi får to år akkurat mellom første og andre. Jeg gleder meg!!

Litt slitsomt med syke barn bare. Gutten vår har lungebetennelse og hadde høy feber i natt. Da blir det mye gåing og stell for trette (og litt syke) foreldre. Akkurat da var jeg glad jeg ikke hadde to unger med omgangssyke..., Men det blir gode historier av det også på sikt. Lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Uffda, stakkars gutten din, han har det sikkert ikke noe greit nå. Ei heller foreldrene......man blir litt zombie i slike perioder (ikke nok med at man er oppe med barnet når det er våkent om natta, man blir gjerne liggende og lytte til pusten mens det sover også - sånt blir det lite hvile av).

 

Håper han kvikner til snart:-) Happy pregnancy til deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...