Gå til innhold

reise bort en natt...uten baby...?


alberg

Anbefalte innlegg

Har dere sovet borte uten babyen enda? jeg har vel maks vært borte fra gullet i 5 timer i strekk på dagtid..Skal i bryllup til en slektning, og da må jeg overnatte..mannen blir hjemme med minsten. Men jeg gruer litt for å reise..Hvor mange av dere har reist bort uten baby???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var borte fra en fredags ettermidag til mandags formiddag. Jeg skal være ærlig å si at det var helt jævlig å dra fra han, satt å stortutet nesten hele fredagskvelden. På søndagen begynte det å gå bedre, men da var jeg også så redusert av festing og jodling kvelden før, at jeg ikke klarte å tenke klart. MEN: Det var veldig deilig å få en pause! Dette var akkurat før han begynte med fremmedangsten sin, nå kan jeg ikke levere han bort. Han kommer med hengegeipen bare fremmede ser på han omtrent.

 

Det hadde visst gått veldig fint (svigermor som hadde han) og neste gang går det nok litt bedre:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jge har vært borte fra min over natten. Jeg leverte begge barna til mormor og farmor og reiste til Gøteborg fra lørdag til søndag og det gikk overaskende bra. Jeg klarte å slappe av og kose meg. Må jo si att det var første gangen jeg var så langt borte fra dattera på 3 år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt barnevakt flere ganger og det går kjempefint! Han føler seg trygg hos besteforeldrene sine, og det er vi veldig glade for. Han skal sove borte fra oss i natt og vet at han har det fint og blir godt tatt vare på av svigers. Så tror ikke du trenger å grue deg så fælt, er jo ikke så lenge du skal være borte fra nurket! :)

 

Lykke til hvertfall! Den første gangen er alltid litt kjipere, men går nok helt strålende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...