*MinniMus* Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg er kvalm hver dag, men spyr ikke hver dag lenger, gjorde det i begynnelsen, men når jeg spyr nå så blir jeg så rød prikkete i ansiktet (sikkert blodutredelser), varer i flere dager etterpå, så irriterende og stygt.. andre som har det sånn? Burde jeg kontakte lege? Jeg tar blodfortynnende sprøyte hver dag, vet ikke om det har noe med saken å gjøre.. Har gått ned 12 kg til nå :S
Pink Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Stakkars deg, det høres skikkelig slitsomt ut.... skal jo liksom slutte etter uke 12 det der. Hva med å prøve akupunktur? Det har jeg prøvd, og det fungerer ganske bra. Om du har gått ned 12kg i svangerskapet så bør du kanskje kontakte lege ja...
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Vil bare gi deg en oppmuntring!! Ikke kjekt å ha det sånn. Er bare 13 uker i andre svangerskap men hadde det slik forige gang. Håper det gir seg før denne gangen. ..og ikke vent med å gå til lege om du er usikker på noe jeg ble innlagt ved 10 % vekttap i uke 8 denne gangen og det var veldig god hjelp å få litt påfyll av væske og næring på sykehuset. Går fremdeles ned, men ikke så fort og får da være hjemme. Lykke lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå