It's all about me Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Ser du har tatt eksamen i nyere historie. Det er et fag jeg må ta opp også. Så siden vi bor i samme by, kan du gi noen råd om hvor i Bergen jeg gjør dette enklest mulig. Kan ikke følge noen undervisning, håper jeg kan lese på egenhånd og bare ta eksamen. Men det er så lenge siden jeg gikk på skole at jeg er helt grønn på dette området.
'utakknemlig bitch' Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Ta kontakt med sonans. www.sonans.no Mener de har et alternativ der du leser på egenhånd og ikke trenger følge undervisning. Evt kan du jo gå på skole? er snakk om en dag med 4 timer pr uke jeg har vært en del vekke men klart meg fint. Ring de å snakk med de hvertfall
It's all about me Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 Takk, da skal jeg sjekke de. Jeg har ei på 4 mnd hjemme med meg, så det går ikke å gå på skole dessverre.
'utakknemlig bitch' Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Da blir det litt vanskeligere ja vet sonans har nettgymnas så ring de å hør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå