Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Er det bare jeg som finner det irriterende at folk skriver engelsk i innlegga sine?
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Probably;D Om du ikke har større bekymringer i livet så kommer det nok noen overraskelser etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Står det at det er min største bekymring i livet? Det står at jeg finner det irriterende. Mest fordi så mange har begynt med idiotien.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Det er mange gjøker her inne som tolker et vanlig spørsmål som at jeg er sinna eller at dette faktisk er min største bekymring i livet. Og dere som så overraskende kommer med utrolig morsomme svar på engelsk, som man bare visste måtte komme fra slike forutsigbare sauer: Hurra!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #9 Skrevet 4. desember 2008 JA HI! Det har jeg og irritert meg over. Kanskje det er fordi The Julekalender går på tv for tiden...
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Tenker ikke over det en gang jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå