Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 berørt og preget av opplevelsen fra igår kveld........jeg er ettertenksom, nyter stillheten og har prioritert annerledes idag enn jeg hadde gjort uten opplevelsen. Det er godt når man finner noen svar, når man blir påminnet hvor fokus bør være og at følelsen av total tilfredshet over akkurat den man er her og nå.... Ønsker hver og en av dere en kveld i harmoni med dere selv og dem rundt... Livet er bare en husmannsplass, i stjernenes vide grend......
Reveenka Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Du har tydeligvis hatt en sterk og fin opplevelse! Godt å høre at dagen i dag har vært god, og at du har hatt tid til ettertanke og til å nyte den. Jeg har litt den samme følelsen som deg i dag - jeg kjenner så tydelig at valget vi tok da vi flyttet hit har vært så riktig for oss alle sammen, og det er deilig! Alle har funnet plassen sin, og måten vi kan bo og leve på og bruke tiden vår på her kjennes riktig og tilfredsstillende. Jeg leser forresten en spenningsbok nå hvor tarotkort står sentralt - spennende c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Livet er spennende ja:-) Tarot, flytting, ånder og sjelereiser:-) Jeg tar ydmykt imot det som kommer til meg:-) Så godt at du har den gode følelsen du beskriver, det er trygt og gjør at man faller til ro på en fin måte:-)
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Har tenkt mye etter at jeg leste det du skreiv på den andre tråden.Å jeg har så mye jeg lurer på.Dette temaet er frykelig tabu syns jeg.Føler man blir sett på som en raring om man nevner noe...Men jeg er ikke redd for slike ting.jeg syns det var spennende å høre at du gjorde det =) Jeg tror på mitt,og det er jeg glad for. Å jeg er glad for at du klatten fikk svar og visshet =) Klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 Ja det er fantastisk å få bekreftet det jeg egentlig alltid har visst inni meg. Men vi mennesker er vel nå engang sånn, vi er preget av tvil og usikkerhet. Vi kommer til jorda som våkne sjeler som vet det meste. Men som sakte men sikkert blir formet av de vi vokser opp med. Og får alle tabuene og alle dørene som til slutt lukkes igjen inni oss. Det er kanskje det tristeste av alt det triste i verden. Og det som gjør oss redde, fulle av angst og frykt, liten tro på oss selv osv.... Jeg velger å tro på det jeg vet, og så må andre finne sine opplevelser og oppvåkninger:-) Vet iallefall at jeg aldri mer kommer til å frykte døden, den er bare ordet for døren til en ny dimensjon den. Det er alltid verst å sitte igjen med savnet og sorgen:-) Og du, for meg er det tabu å ikke snakke om disse tingene. For går det an å virkelig tro at dette livet her er alt??? Min hjerne er ikke laget for å tenke så lite om noe som er så stort:-) Og det gjør jo livet svært mye mer fargerikt når man ser litt utover horisonten, synes du ikke?
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Jeg frykter vel heller ikke døden.Ikke etter at jeg fulgte pappa hele veien.men jeg frykter å ikke få møte di igjen.Rart for noen,men det er ikke det for meg.Har opplevd for mye til at jeg kan tvile på at det en dag vil bli slutt på savnet. Mamma sa i går,da vi nevnte sommern."du av alle vet at vi passes på" Ja,det vet jeg virkelig. =) Jeg ser dagene i et anna lys etter sommern.Jeg har en trygghet og visshet som gir meg smil om munnen om dette. Man kan vel diskutere til man er grønn.men kun man selv vet svaret =)
Karomamma Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Det er fint å lese at dere finner roen. Det tar jeg til meg og tenker at jeg ikke tar meg nok tid til det selv!! Jeg er jo en av de "skeptiske" (som du vet, Attpåklatten), men det skyldes kanskje mest at jeg ikke er så åpen for det ukjente... Jeg er en grubler åkkesom og er ikke hverken bekymret for fremtiden eller redd for det som måtte komme. Ja ja, vi får ta en lengre prat om temaet en gang Merksnoderlig at jeg sitter her mutters alene og tar til meg det dere har skrevet på nettet tidligere i dag eller en annen gang. Fint i grunnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå