Gå til innhold

Latterlige H&M

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte en masse klær i slutten av oktober. Fikk det meste veldig raskt, men der var to ting i rest. Var å hentet de på posten i går.

Idag på nettsiden deres ser jeg begge stykker klær på salg. I følge min følgeseddel skal jeg betale full pris. Ringte da for å klage - kan jo ikke være riktig at jeg skal betale full pris når de har det på salg.

Hun hadde ikke mulighet for å endre på det så nå må jeg returnere klærne for å bestille de på nytt. Synes det virker tullete. Og mye dyrere for de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig teit!

Skrevet

Veldig irriterende. Rart de ikke kan endre på det manuelt.....

Skrevet

Det er vel da ikke så rart, du har jo bestillt varene til fullpris har du ikke det. Du kan jo ikke kjøpe en ting i butikken nå og komme tilbake i januar og begjære penger tilbake fordi de da har den på salg.

Uansett om du ikke har fått varene for nå, så kjøpte du dem når du la inn bestillingen. Du ingikk en avtale med H&M da.

At kalle H&M for latterlige pga dette synes jeg er latterlig

Skrevet

Du kjøptge jo varene FØR de kom på salg. Kjipt at de kløna med sendinga, men du kan ikke forvente å få ting på salg to måneder etter at du har kjøpt de.

Skrevet

Enig med de to over meg, synes ikke at det er H&M sin feil hvis du bestilte varene før de kom på salg. Noen ganger er det enkelte varer som kommer seint hvis de ikke har de på lager akkurat da, men du bestilte de likevel mens de var til fullpris så da er det vel den prisen som gjelder? Hvis ikke jeg misforsto innlegget ditt da :)

Skrevet

Ja, jeg bestilte de før de kom på salg, men ettersom ikke de klarer leverer varene før de kommer på salg så er det vel meget naturligt jeg skulle få de til salgsprisen.

Jeg har jo ikke betalt for varene enda.

Om du bestilte et TV til 7000,- fikk det levert 4 dage etterpå hvor du samtidig skulle betale det og det nå kostet 5000,- da ville du bare si åh så uflaks?

Men men, jeg retunerer varene, bestiller på nytt og har enda spart MYE....

Det jeg synes er latterligt er at dette er ekstra jobb + kostnader for HM som burde kunne vært løst enkelt.

Skrevet

jeg har oplavet det samme jeg kjøpte en bikini i juni og fikk den ikke før i starten av august og der var salget startet : Jeg ringte og spurte hvorfor det tog så lang tid og sende tøyet til meg, og at jeg ikke ville betale full pris fikk rabatten på regningen,

Skrevet

Så lenge ikke H&M kunne levere varene før salget var i gang, bør ikke kunden betale prisen som gjaldt i oktober.

Men at det er faste systemer uten rom for manuell forandring er jeg ikke overrasket over. Det er jo det som gjør at postordre fungerer effektivt og raskt. Og kundebehandlerne er mange, og har ikke muligheten til å omgå systemet. Noen ganger motsier det sunn fornuft, som i ditt tilfelle.

Sjefene for disse kundebehandlerne vil nok kunne forandre på det manuelt. Du kan jo ringe igjen, og om denne persjonen sier det samme, kan du jo be om å få snakke med en sjef.

Forutsetningen må være at du har tenkt til å sende klærne for å få de til salgsummen åkkesom - og om sjefene dermed spare penger på å forandre fakturaen kan det jo hende dere blir enige.

her tror jeg en hyggelig tone og smil i stemmen er det beste middelet - og forståelse for at kundebehandlerne må følge prosedyren.

Skrevet

De varene de ha på salg er jo ofte rester da..Sjelden jeg finner fargen og størrelsen jeg ønsker på salgsproduktene deres..H&M er jo uansett billig, og så lenge man ikke finner størrelsen på "supertilbudene" er det ofte bare en 50lapp å spare..Men er man S eller XS så er det ofte godt utvalg i salgskassen..

Igjen, du inngikk en avtale med en bestem pris, H&M leker ikke butikk, og for at de skal kunne fortsett å levere så billig så må vi nok godta at slikt skjer...Jeg er veldig fornøyd med servicen dere iallefall:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...