Rødhette <309+<312 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 vet at man skal inn til ordinær UL i uke 17-19, men når fikk dere brevet om når i posten? syns de tar lang tid jeg, er så spent på dato
Rødhette <309+<312 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2008 ingen som vet?? er i min 13 uke jeg nå. og legen min sendte forespørsel om UL i uke seks. da jeg var der i uke 9, sa hun at den sikkert snart var i posten.. syns det tar så lang tid jeg..
TusseMor07&09&14 Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Hei du... Første graviditet så fikk jeg innkallelse to uker før, og denne gangen fikk jeg det rundt 6 uker før. Første gang sendte legen rekvisisjon i uke 10, denne gangen i uke 12... Sistgang fikk jeg UL i uke 18, denne gangen uke 20... så det er tydligvis veldig forskjellig. Venninnen min har termin 4 dager før meg, og var på UL for over 2 uker siden, på samme sted som jeg skal neste uke. Men hvis du lurer veldig så er det jobare å ringe og spørre:o)
Rødhette <309+<312 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 takk for svar. er veldig spent på når jeg skal inn til UL, gleder meg sånn får vente litt til (jeg er gange utålmodig av meg) og se om det kommer i posten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå