*Ønskergjerne* Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 IKM er den 28 desember,nettopp ferdig m fæle TR!!!:/ hehe.. så nå er d å kjøre på når vi kan , skal bort en uke fra mandag da,men håper d går bra.. 16 pp nå å .. har ikke store forhåpninger denne pp,men håper på spire i 2009!! tida er ikke ute ennå for d da.. hehe... så har jeg faktisk tenkt på å prøve healing , noen som har noen erfaringer m det?fikk høre at d har hjulpe flere som har prøvd lenge å som har gitt litt opp,slik som meg.. så d skal jeg prøve etter nyttår om ingenting skjer... er d noen andre som har blitt gravide uten hjelpemidler etter 1,5 år?? tenkte meg til utredning i feb/mars om ingenting skjer... ønsker at alle som har prøver får spire:o)
baby nr 3:) Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Da er vi over i 5 pp, IKM på nyttårsaften!! Husker da jeg var i 1 pp og leste om de som hadde prøvd i 4-5 mnd. Stakkars de, tenkte jeg. Hadde virkelig trodd det skulle klaffe med en gang!! Gjorde jo det med de to første!! Krysser fingrene for en happy avslutning på 2008 for oss alle:)
jobber med saken har klart det Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Slenger meg inn her og jeg:) utrolig hva man har tid til når man leser til eksamen.. hehe.. Har hatt så varierende syklus i det siste at jeg ikke vet når jeg har ikm.. men men Hvordan skal healing hjelpe?? Hadde aldri trodd at det skulle være så vanskelig å bli gravid...
*Ønskergjerne* Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2008 har hørt fra andre at healing skal hjelpe balansen i kroppen - å lest/hørt om flere som har blitt gravide rett etter litt healing. ingen garanti er d vel ikke,men healing har hjulpe mange m diverse problemer. å healing kan hjelpe m balansen i kroppen - noe ikke alltid en lege kan hjelpe med. ei venninne av meg hadde mye plager m litt av hvert (migrene,angst) og etter 5 healing-timer var hun som ett nytt menneske.å migrenen var helt borte:) hun har nå vært 1 år uten migrene:) fikk også komme i kontakt m ei an ei som hadde gått til healing pga hun ikke ble gravid,haddde prøvd 4 år,ingenting var galt.. etter noen healing timer - å 1,5 mnd etterpå fikk hun spire:-) så bygger seg opp litt nysgjerrighet hos meg kan du si:) jeg tror d å heale istedenfor å proppe seg full av piller er noe jeg vil prøve først iallefall.. iallefall så tror jeg at jeg får noe ut av det uansett:o) som prøver i 1,5 år nå,så føler man seg kanskje desperat også,og etter samtale m ei som healer,gir fotterapi osv,så har jeg skjønt man bare må slappe litt mer av... ser dere som ikke har prøvd så lenge , men som er utålmodige - tenk på de som har prøvd 1-2-3-4 år da... :/ d er MYE verre det... men alle fortjener spire snart,altså)
jobber med saken har klart det Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Takk for info om healing "wantbaby09":) Vet jeg ikke burde være utolmodig. Har veldig dårlig samvittighet for det når jeg leser om de som har holdt på i flere år. Stakkars! Håper jeg slipper å gå så lenge. Og håper vi alle her inne blir gravid snart..... Jeg venter gjerne noen måneder lenger hvis det hjelper de som har holdt på så lenge.....
*Ønskergjerne* Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2008 jobber med saken ) var ikke frekt ment-men er mange her inne,som kanskje har prøvd 1 eller 2 pp - å klager... å d blir jeg litt irritert over - hehe:o) alle fortjener spire - å den kommer nok forhåpentligvis til oss som sliter å hvor lenge har dere prøvd? )
jobber med saken har klart det Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Vi har prøvd siden mai, en sa i juni. De sier vel at det er normalt at det skal ta 1 år?? Så da har vi en stund på oss enda. Er litt tung når familie og venner maser på at vi bør få oss barn nå..... men men
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Har IKM like etter nyåret jeg da. Ble akkurat ferdig med mensen. Skal ha første pp nå...Spennende...
makkapakka med spire Skrevet 15. desember 2008 #9 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har IKM 29des. Er i 3pp. Men med en mann somjobber offshore så er det ikke alltid like lett å få det til å klaffe. Så tviler på at jeg er gravid denne mnd.Det vil isåfallvære et under. jeg hadde nemlig el i helgen og han reiste rett før helgen.. Men men det er lov å håpe på et lite julemirakel:O)
blirjegsnartmamma Skrevet 15. desember 2008 #10 Skrevet 15. desember 2008 Har IKM engang etter 24 desember.. Men har sykluser som ikke minner om noe, og dette er første pergo runde, så jeg aner egentlig ikke hvordan kroppen kommer til å reagere.. Veksler mellom å være veldig sikker, og å ikke ha noe håp.. Men vi får se - håpet er ikke 100% ute før tanta kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå