saltogpepper Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg er 39+ 2 i dag. De to siste dagene har jeg hatt kraftige mensmurringer /tak både i magen og ryggen (særlig i korsryggen) Er det noen som vet om dette er noe man kan gå med i ukesvis eller om jeg kan regne med at noe vil være igang igjen i løpet av de neste dagene? Tror jo at fødselen skal sette igang hver gang , men så gir det seg igjen :-)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Ukesvis er vel litt drøyt, men det kan nok ta noen dager ennå. Jeg fikk ordentlige rier på lørdag, men de dabbet av. Har hatt mye menssmerter før og etter dette, pluss noen flere lurerier. Ingen fødsel ennå, jeg er 39+2 jeg også!
saltogpepper Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Takk for svar. Må si ventetiden disse siste dagene er ganske nervepirrende :-) Lykke til til deg. Kanskje vi føder samtidig, hehe...
Oktobermari Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Jeg kjenner igjen menssmertefølelsen. Jeg er tre dager på overtid selv, og kjente det første gang dagen etter termin. Har regnet med at det er tidlige signaler og lurer selvsagt på hvor fort det vil skje noe mer!! Er veldig klar for neste stadium, så rett over helga hadde det vært fint å komme i gang, men... Hun kommer vel når hun er klar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå