Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Fikk gubben til å google steketid på kransekakestenger og han fant oppskrifter som varierte fra 175 til 200 grader i hhv 10-14 minutter. Jeg hadde mine inne på 180 grader i 12 minutter, men det er bare så vidt de har fått stekeskorpe (altså helt myke inni). Hvor lenge burde jeg egentlig ha stekt dem for at de skulle bli litt seigere og litt stivere utenpå? Hva gjør dere?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2008 Hæ, ingen som baker sånne?? Eller var det et usannsynlig teit spørsmål? ;oD *dytte*
miriams Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Hei. Jeg hadde ventet til de ble helt kalde, og så sett om jeg var fornøyd. Dersom ikke ville jeg ha økt steketiden noe, for å se om det ble bedre.
miriams Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Og så ble jeg så nysgjerrig at jeg googlet.. Og der stod det at man heller skulle øke temperaturen noe.. Hehe. ikke akkurat kjempehjelp fra meg altså.. Klem
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2008 De er kalde nå (og glupe meg har allerede tatt melispynt på) og fortsatt myke. Hm... De smaker jo uansett godt, men de skal liksom være litt seigere ) Får prøve på ny senere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå