Gå til innhold

Kransekakestenger og steketid


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk gubben til å google steketid på kransekakestenger og han fant oppskrifter som varierte fra 175 til 200 grader i hhv 10-14 minutter. Jeg hadde mine inne på 180 grader i 12 minutter, men det er bare så vidt de har fått stekeskorpe (altså helt myke inni). Hvor lenge burde jeg egentlig ha stekt dem for at de skulle bli litt seigere og litt stivere utenpå? Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ, ingen som baker sånne?? Eller var det et usannsynlig teit spørsmål?

;oD

*dytte*

Skrevet

Hei.

 

Jeg hadde ventet til de ble helt kalde, og så sett om jeg var fornøyd. Dersom ikke ville jeg ha økt steketiden noe, for å se om det ble bedre.

 

 

Skrevet

Og så ble jeg så nysgjerrig at jeg googlet.. Og der stod det at man heller skulle øke temperaturen noe..

 

Hehe. ikke akkurat kjempehjelp fra meg altså..

 

Klem

Skrevet

De er kalde nå (og glupe meg har allerede tatt melispynt på) og fortsatt myke. Hm... De smaker jo uansett godt, men de skal liksom være litt seigere :o) Får prøve på ny senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...