Gå til innhold

Det er så stille inni der...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så stressa nå... det er jo så sinnsykt stille inni magen. Jeg er 19+2 i følge menstermin, men tror jeg blir satt en ukes tid tilbake. Har kjent liv til og fra i mange uker nå, men det har liksom ikke tatt seg opp. Kjenner noe en gang i uka eller to, men når det da har vært stille en stund så bekymrer jeg meg for at jeg bare har innbillt meg det da vet dere. Snakket med jordmor for en uke siden, og hun sa det var vanlig, for den kunne jo ha snudd seg osv... men jeg må bare innrømme at om ikke jeg kjenner noe liv snart, så gruer jeg meg skikkelig for UL til mandag:o(

Noen som har noen erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er akkuart i samme situasjon som deg... er sååå stille:(

alle snakker om å kjenne spark på utsiden, men jeg gjør ikke det! blir også skikkelig stresset... jeg var på ordinær ultralyd forrige mandag, og jeg vet at alt er bra, og jenta mi er aktiv.. men åååååå...

får også høre at jeg er så liten (magen), når popper magen ut for fullt?

har ikke vært stresset for noe spess frem til nå for et par dager siden,..

gleder meg til neste kontroll, for da håper jeg på å høre hjertelyden igjen!

er forresten 20+1 idag....

Skrevet

Det kan jo være du har morkaken på framsiden, da er det vanlig at det tar lengre tid å kjenne liv. jeg kjente ikke noe før 20. uke. eller dvs jeg har kjent noe som minnet om liv før det men vet ikke om det var det. Men etter uke 20 har jeg kjent det hver dag. Jeg er nå i uke 23+4 og barnefar har ikke kjent noe enda. Det kommer nok skal du se. det var faktisk en uke jeg ikke kjente noe som helst. da holdt jeg på og bli gal, men nå stumper han kompen inni der hele tiden :)

Skrevet

Huff... det er så forferdelig stressende! Men siden du har vært på UL, og alt så bra ut, så er det nok det:o)

Når magen popper er veldig individuelt, og forskjellig fra gang til gang. Da jeg gikk med lillegutt hadde jeg nesten ikke mage før rundt uke 25... denne gangen har jeg like stor mage i uke 19...

Kose deg med magen... alt er nok i sin skjønneste orden!

:o)

Skrevet

Hei *Trollmor*

Ja, det kan jo være det. Men jeg har kjent berøring godt foran noen ganger... har kjent det lenge og. Siden uke 12 denne gangen faktisk. Forrige svangerskap kjente jeg det i uke 14, så ble det stille en uke, så kjente jeg liv igjen, så stille igjen... først fra uke 18-19 var det mer liv. Nå er jeg jo 19, og begynte som sagt å kjenne liv tidligere enn sist. Jeg innbiller meg da at jeg iallefall skulle ha kjent mer liv nå i uke 19, siden jeg har kjent liv lenger. ojsann... det var en vanskelig forklaring... håper du skjønner:o)

Vi får håpe jeg kjenner litt til nå snart...hvis ikke så kommer hjertet til å sitte i halsen på begynnelsen av ultralyden til mandag. *sukk* disse bekymringene altså!

Skjønner godt du var stresset etter en uke uten tegn fra luringen. Hadde det sånn uke 17 og 18, så plutselig på fredagen 18+2 kjente jeg liv... men så blir jeg redd jeg kanskje jeg har innbillt meg det da vettu, siden jeg ikke har kjent noe siden.

Apropo ikke kjenne liv på lenge, så vil jeg bare fortelle at jeg i løpet av hele uke 28 med lillegutt plutselig ikke kjente noen ting... snodig! Men alt var i sin skjønneste orden!

Takk for svar! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...