Gå til innhold

Bekkenløsning utarter seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjennt små stikkninger i hofte partiet en stund. Men nå siste uken er det virkelig tatt seg opp..har skikkelig vondt i hoftene med stråling ned mot lår og knær,og smerter nederst i korsryggen! Er ofte smertefullt å snu seg i sengen..Au au au...

Synes det er tungt å gå og stå...og har stort sett bare lyst å sette meg ned! Å det er i grunnen ubehag da også..

Noen som har bekkenløsning her som kan svare meg på om dette kan være noe slikt?!

Jobber på sykehjem hvor det blir mye tråkking og ståing samt litt tyngre løft enn jeg streng talt tror er helt bra...Er i uke 23..for tidlig å få sykemld??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig ut som bekkenløsning ja.. Men hadde jeg vært deg hadde jeg gått til fastlegen og fatt rekvisisjon til fysio:) Så får du også svar på hva det er, og tips som gjør at du ikke får sååå vondt =)

Skrevet

du må ta kontakt med legen for å få henvisning.

og på den må det stå: bekkenløsning med gang problemer

nettopp vært igjennom det samme selv.

står det ikke det på henvisningen får du ikke dekket hele behandlingen.

jeg hadde først en henvisning der det stod rygg problemer.

fysio fant ut det var bekkenet,og forklarte da at jeg måtte få ny henvisning fra legen.

men høres ut som bekkenløsing du har...

ikke behagelig.

jeg bruker bekkenbelte for og holde bekkenet stabilt..

og føler det hjeper litt...

Skrevet

Tusen takk for svar ;o)

Oki da får jeg nok ta dette opp med legen min når jeg skal dit.

Bekkenbelte har jeg ikke hørt om,men takker for tips skal jammen meg skaffe meg ett slikt vist det kan hjelpe bare lite grann!! Synes det er veldig tidlig å legge inn årene helt her ;o) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...